Hoseok era în mașina lui Jimin. Avea niște haine ce păreau ale lui Jungkook și aceastea erau lipite de pielea lui udă, deoarece nu a avut timp să se mai și usuce după dușul fierbinte și lung pe care l-a făcut.
Mâna lui Jimin urca și cobora pe coapsa acestuia în cercuri largi, în timp ce cealaltă era așezată pe volan. Hoseok încerca cu toate puterile sale să nu-i plesnească mâna sau orice altă parte a corpului. Ura sentimentul pe care atingerea lui Jimin i-l dădea. Îl ura pe Jimin, dar în acel moment îi era recunoscător că îl ducea către iubitul său.
În pauza de prânz de patruzeci și cinci de minute, când toți ceilalți copii ar mânca, el s-ar întâlni cu Yoongi și ar petrece cele mai frumoase trei sferturi de oră împreună, deoarece nimic nu te face să realizezi cât ți la un obiect sau o persoană, până când nu îl/o ai lângă tine.
Jimin și-a parcat mașina în parcarea grădiniței și s-a aplecat spre urechea lui Hoseok.
"Ai grijă că s-ar putea să te arzi." I-a spus acesta, iar Hoseok l-a împins de pe el și a părăsit mașina nervos.
Niciodată lui Jimin nu i-au plăcut hainele lui Jungkook, dar acum că le vedea pe Hoseok, putea jura cum vede cele mai perfecte haine, cu toate că ar fi preferat să-l vadă pe Hoseok fără haine.
Fără haine. Amintirea cu acțiunile din seara trecută i-au umplut memoria. Acel funduleț moale și mare ce ascundea cea mai minunată comoară. Jimin simțea cum membrul său începe să se întărească ușor. S-a uitat în jurul său și când a văzut peisajul a călcat accelerația din a zburat din incinta grădiniței.
Oricât de îngrozitor ar fi fost, nu avea de gând să se masturbeze cu gândul la niște copii inocenți ce nici să nu vorbescă bine nu știau.
A ajuns la atelier, iar când s-a dat jos din mașină, zâmbetul său îi triumfa fața. Toți știau că pusese mâna pe proprietatea lui Min, o proprietate pentru care Min ar omorî, dar Jimin era în viață, iar acesta era cel mai suspect lucru.
Blondul a trecut prin privirile lor pline de curiozitate și s-a dus spre locul tipic al lui Yoongi vrând să-l tachineze cu niște minciuni și să-l enerveze, dar o încruntătură a apărut pe fața lui când nu l-a văzut pe brunet.
Era prima dată când nu-l vedea pe Yoongi în timpul săptămânii. O parte din el era bucuroasă, pentru că acesta se simțea atât de jalnic, pentru că a pierdut, pe când cealaltă căuta un răspuns.
Un răspuns la două întrebări foarte simple.
De ce Hoseok nu i s-a mai opus în acea dimineață?
De ce Yoongi nu era la atelier?
A înjurat sub respirația sa și s-a dus să-l caute pe fratele său care cu siguranță se afla în spatele acțiunilor ciudate ale celor doi.
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfic"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019