patruzeci și cinci

329 64 5
                                    

Hoseok stătea pe pieptul lui Jimin, amândoi fiind obosiți după cele trei partide de sex pe care tocmai le-au avut. Yoongi adormise de mult lângă ei pe pat, nefiind trezit de acțiunile lor sexuale.

Era prea obosit ca să mai stea treaz, în plus perna pe care Hoseok i-a dat-o era cu siguranță cel mai bun lucru care s-a inventat vreodată. Era perfectă pentru gâtul lui.

Jimin și-a trecut ușor degetele prin părul transpirat al lui Hoseok.

"Te iubesc, baby."

"Și eu te iubesc, Jimin."

"Și eu vă iubesc." A spus Yoongi ușor, deschizându-și ochii somnoros.

Hoseok i-a zâmbit ușor lui Jimin, blondul încă neștiind ce să spună. Era așa de ciudat să audă acele cuvinte din gura lui Yoongi. Era așa ciudat ca Yoongi să-i spună că-l iubește, chiar dacă mereu a așteptat ziua când Yoongi o va face.

Jimin l-a dat ușor pe Hoseok de pe el și s-a urcat deasupra lui Yoongi, având grijă la membrele în ghips ale acestuia și și-a unit buzele cu ale lui, zâmbindu-i ușor în sărut.

"Și eu te iubesc, pisoi, și chiar mă bucur că o faci." Jimin l-a luat ușor în brațele sale pe Yoongi, iar Hoseok li s-a alăturat în îmbrățișare.

"Și eu te iubesc, mommy, dar mai comportă-te odată ca un idiot și o să te distrug fundul."

"Wow, fundul meu e pe cale de dispariție cu voi în ritmul ăsta. Mai întâi Jimin voia să-mi distrugă fundul, iar acum tu." A spus acesta pe un ton șocat, inima fiindu-i în dreptul inimii. Cei doi și-au dat ochii peste cap la joaca lui Yoongi.

"Abia aștept să scapi de ghipsurile care te acoperă și să te pot satisface sexual exact așa cum ar merita un pisoi așa drăgălaș ca tine." A spus Jimin, dându-i ușor cu degetele în bărbie.

"Și eu, daddy." În acel moment, Hoseok a scos cel mai oribil sunet pe care l-a scos în viața sa. Yoongi tocmai îl strigase pe Jimin daddy. Voia să înregistreze acel cuvânt spus din gura lui Yoongi și să și-l facă ca ton de apel.

Yoongi și-a scufundat capul în pieptul lui Jimin, nevrând să vadă privirea lui Hoseok.

Era de ajuns că se simțea rușinat, deoarece îl lăsase pe Jimin să-l domine atât de ușor. Nu mai trebuia să-l audă sau să-l vadă și pe Hoseok cum îl tachina în legătură cu asta.

Avea doi iubiți nesuferiți, dar pe care îi iubea la fel de mult precum îi ura.

Îi ura pentru că îi făceau inima să bată în halul ăla.

Îi ura pentru că îl făceau să se simtă rușinat în public.

Îi ura pentru că îl tachinau.

Îi iubeau pentru că ei erau ei înșuși de față cu el, filtrele și măștile pe care le foloseau de față cu alte persoane, fiind date jos de față de ei.

Îi iubea și nu-și putea imagina o viață fără ei, mai ales pe cea sexuală, deoarece abia aștepta să primească din nou dreptul de a face sex cu ei, după ce doctorul său i-a interzis acest lucru până când avea de gând să fie cu totul și cu totul vindecat.

Mai pe scurt, frustrarea sexuală avea o densitate uriașă.

________

Vreau sa va intreb, de ce ati ales ca jinjin sa fie copilul lui minho. Sunt chiar curioasă

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum