Hoseok nu s-a mișcat toată noaptea și nici nu a dormit, deoarece nu voia ca acel butt plug să între mai adânc în el, mai ales că Jimin nu aplicase niciun fel de lubrifiant înainte să-l inserezs în el.
Durea, dar era o durere acceptabilă. Jimin îl avea strâns în brațele sale, nelăsându-l să se miște și posibil să plece de lângă el.
Pe lângă tot ce s-a întâmplat în acea seară, Hoseok era oarecum bucuros, deoarece în a doua zi îl va întâlni pe Yoongi la locul său de muncă.
După ce că fusese sunat de către Jimin și a trebuit să-i răspundă la mesaje, Jungkook a trebuit să răspundă și la apelul lui Yoongi care a plâns pe toată durata convorbirii, spunând cât de mult îi era dor de Hoseok, așa că Jungkook și Namjoon au trebuit să renunțe la noaptea lor împreună că să stabilească un plan de întâlnire pentru Hoseok și Yoongi și un plan cu care să-l țină ocupat pe Jimin ceea ce ar fi mult mai greu, deoarece blondul avea tendința să fie în preajma lucrului care îl interasa, iar în acel momemt, Hoseok era punctul lui de interes.
Jungkook i-a trimis un mesaj lui Hoseok deodată ce totul a fost stabilit. Roșcatul a avut noroc că telefonul său era dat pe modul de vibrații și se afla în comanda de lângă pat, astfel fiindu-i foarte ușor să ajungă la obiectul său. După ce a memorat datele trimise de Jungkook, a șters conversația pentru ca Jimin să nu o vadă și să-l lege de pat ca să nu-l mai poată vedea niciodată pe Yoongi.
Jimin și-a frecat nasul de gâtul lui Hoseok și a început să-i miroase parfumul. Îi plăcea cum mirosea pielea lui Hoseok natural. Era un miros dulceag ce te putea vrăji foarte ușor.
Nu-i de mirare că Min a pus atât de ușor ochii pe el și l-a păzit cu atât de multă muncă, deoarece Hoseok chiar era o comoară.
Era foarte ușor de dominat, era drăguț, era chipeș, avea niște forme de invidiat, era isteț, avea o carieră frumoasă, îți dădea speranță în cele mai grele momente ale vieții tale, într-un cuvânt: Hoseok era perfect.
Perfectul ce îi aparținea lui Min, dar Chris a decis să joace un joc comun și periculos cu propriile reguli, astfel trișând și câștigând acel perfect.
___________
Fundul lui Hoseok a fost salvat de Pukkalu, care s a interesant imediat daca e confortabil sa dormi cu un butt plug în tine
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfic"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019