Două luni, două luni au trecut de când Hoseok și Jimin au început să-l nu-l mai bage deloc în seamă pe Yoongi, iar brunetul simțea cum înnebunește. Se simțea atât de singur fără atenția lor.
Se uita sau mai bine zis holba la cei doi de fiecare dată când erau împreună. Simțea cum gelozia îl cuprindea când îi vedea râzând împreună. Nu era gelos pe Jimin. Era gelos pe Hoseok, era gelos pe acesta, deoarece voia ca Jimin să râdă cu el, să-l facă el pe Jimin să râdă.
"Jimin hyung mereu a zis că până la sex poți să fii rece, iar apoi te vei îndrăgosti de el, și a avut dreptate și în cazul tău, dar și în cazul lui Hoseok." Yoongi și-a îndesat un cartof în gură și a început să-l mestece enervat.
"Nu-l iubesc."
"Dar îl placi." A continuat Jungkook cu un zâmbet cald. Și-a plasat mâna peste cea a lui Yoongi și i-a strâns-o ușor ca să-i arate ca are cu cine să vorbească și în cine să se încreadă.
"Poate." Yoongi și-a ridicat în sus umerii ușor, iar apoi a continuat să se uite la mâncarea din fața sa. "Acum cu siguranță nu am cum să știu."
"Despre ce vorbești?"
"M-am culcat cu Jimin pentru a-l recâștiga pe Hoseok, dar i-am îndepărtat pe amândoi de lângă mine, iar acum nici măcar nu-mi vorbesc."
Jungkook s-a înecat cu apa care era în gura sa și a scuipat-o peste tot pe fața lui Yoongi.
"Ai făcut ce!?"
"M-am culcat cu Jimin pentru a-l recâștiga pe Hoseok一"
"L-ai folosit pe Jimin, iar Jimin urăște să fie folosit. De când a terminat tot ce a fost între el și ea, s-a schimbat și și-a promis că nu o să mai fie niciodată folosit, iar acum ai venit tu și i-ai distrus încrederea în sine." Yoongi și-a lăsat capul în jos, abia atunci realizând ce a făcut.
Dacă înainte mai spera ca Hoseok și Jimin să-i mai dea o șansă, acum putea sta și în cap că tot nu va fi iertat de ei.
Jungkook i-a zâmbit ușor și și-a luat rămas bun de la Yoongi, deoarece fusese chemat într-o operație.
Yoongi a plecat și el la scurt timp din cantina spitalului unde Jungkook lucra, deoarece avea nevoie să vorbească cu el. Se simțea și mai oribil decât când a venit.
Nu voia să se ducă la apartamentul lui Jimin, deoarece știa că se va simți și mai rău după ce îi va vedea, așa că s-a dus la apartamentul său ce obișnuia să-l împartă cu Hoseok.
"Hoseok?" A întrebat Jimin în timp pe mângâia ușor brațul roșcatului ce se afla pe pieptul lui. Hoseok și-a deschis leneș ochii și l-a privit pe Jimin. "Sunt gata să-i acord lui Min o șansă." Hoseok și-a apropriat buzele de cele ale lui Jimin și i le-a sărutat scurt.
"Sunt mândru de tine, deoarece ai reușit să treci peste."
"Hoseok?" Roșcatul a scos un sunet afirmativ. "Te iubesc."
"Și eu te iubesc, Jimin." Jimin a zâmbit. Pentru prima oară în cinci ani a zâmbit a fericire.
_____________
Deoarece doar ce mă trezi din somul meu si mi e lene sa fac orice, o sa va raspund aici la întrebările din capitolul trecut.
M-a durut capul, iar pe mine când ma doare capul, avand in vedere ca sunt migrene, ma simt mai oribil decat de obicei
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fiksi Penggemar"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019