douăzeci

321 65 7
                                    

Hoseok a terminat de corectat foile cu adunările copiilor. Dacă a crezut că Jimin era prost, în acel moment îl credea pe Jimin reîncarnarea lui Einstein, deoarece până și el știa că unu plus unu face doi sau dacă nu ar ti știut s-ar fi luat după elemente naturale ca ochii, urechile, buzele, testiculele și așa mai departe, dar într-un final tot ar fi răspuns corect.

Avea cea mai cuminte clasă din grădiniță, dar din păcate aceasta era și mai slabă, deoarece copiilor le era prea lene să gândească sau să facă o acțiune fizică obișnuită vârstei lor.

Ar fi preferat să aibă copii de anul trecut, chiar dacă unul dintre ei l-a mușcat de peste cincizeci de ori. Voia orice doar nu copii ce se aseamănau unor legume.

Clopoțelul grădiniței a sunat, iar Hoseok a expirat ușurat. Copii s-au ridicat încet la mesele lor de lucru și au plecat spre cantină pentru a-și servi prânzul. Imediat ce toți copii au părăsit camera, Yoongi s-a strecurat înăuntru cu un buchet de flori acoperindu-i fața.

Hosoek i-a zâmbit dulce și a îndepărtat buchetul de pe fața lui. Brunetul a scăpat intenționat buchetul pe jos și i-a apucat obrajii acestuia și l-a sărutat puternic. Hoseok și-a condus mâinile spre buzunarele blugilor acestuia, surprins fiind de faptul că Yoongi era pentru prima oară îmbrăcat decent, și l-a tras mai aproape de el, strângându-i fundul ușor în mâinile sale.

Yoongi a scos un mic geamăt și a început să-l tragă pe Hoseok cât mai aproape de catedra sa fără să întrerupă sărutul dintre ei. Hoseok și-a îndepărtat buzele de cele ale acestuia și l-a privit adânc în ochii negrii.

"Mi-a fost dor de tine, mommy." Yoongi a zâmbit, arătându-și zâmbetul gumat mult dorit de către Hoseok.

"Și eu te iubesc, baby." Roșcatul a strâns capul acestuia la pieptul său și i-a sărutat ușor creștetul capului.

Hoseok a ridicat de pe jos buchetul de flori și l-a pus într-un pahar de desen, iar apoi s-a dus spre biroul său și s-a așeazat în poala lui Yoongi care se învârtea în scaunul său cu roți.

"Încetează." A spus roșcatul, dar Yoongi nu s-a oprit și a continuat să se joace cu scanul, enervându-l pe iubitul său. Hoseok i-a prins picioarele și i-a ridicat genunchii la piept, astfel lăsându-l imobilizat. Yoongi a scos un pufăit enervat.

"Când tocmai voiam să te laud că ai venit atât se frumos îmbrăcat, mai ales cu blugii ăștia care îți scot fundul și coapsele în evidență, mă enervezi." Ușa de la încăpere a fost trântită la maxim, exact când Hoseok voia să-l sărute pe Yoongi sau mai bine zis, să-i muște buza de jos.

"Când tocmai voiam să te felicit că ai dormit azi noapte atât de frumos cu acel butt plug înfipt adânc în tine, mă enervezi."

"Ce cauți, curvo, aici?"

"Singura curvă de aici ai fi tu, Min."

"Jimin." A mârâit Hoseok când acesta a întrecut măsura.

În acel moment pe ușa clasei un copil a intrat plângând, iar Hoseok s-a dus să vadă ce are. În timp ce avea copilul în brațe și încerca să-l liniștească, le-a mimat ceva pe buze lui Yoongi și lui Jimin.

"Rezolvați-vă probleme în altă parte." Iar asta au și făcut. Au părăsit rapid sala de clasă, deoarece voiau să se lovească unul pe altul cât mai curând, iar faptul că Hoseok le dădea mână liberă sau cel puțin așa au interpretat ei, îi excita mult mai mult decât simplul gând că s-ar fi bătut.

_______________

Cum ar trebui sa arate jimin in cartea asta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cum ar trebui sa arate jimin in cartea asta

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum