"Drăguț." A murmurat Yoongi când s-a trezit și și-a văzut iubitul înfășurat în jurul lui ca un mic pui de koala.
"Baby, trezirea." A spus acesta după ce a aplicat sărutări pe toată fața lui Hoseok, iar roșcatul a început să mormăie a plăcere. Sărutările ca modalitate de a trezi pe cineva, erau cele mai bune în viziunea lui Hoseok. Iubea cum buzele mici și subțiri ale lui Yoongi îi atingeau cu dragoste și protecție corpul.
Hoseok și-a dus mâinile în părul lui Yoongi și a început să se joace cu suvițele negre.
"Îți stă mult mai bine cu părul brunet, mommy." Yoongi i-a zâmbit și i-a sărutat ușor buzele dulci.
"Haide, Seokie, astăzi am treabă la atelier și vreau să vii cu mine, pentru a nu te mai plictisi." A spus acesta și i-a lovit ușor fundul, Hoseok chicotind iubind sentimentul acela.
"Yoonji încă nu a fost rezolvată?"
"Nu, și dacă nici astăzi nu-i pornește motorul, va trebui să particip cu Suga sau cu Agust D."
"Participă cu Suga, ca să-mi pot lua blugii și puloverul roz pe care i-am primit de la Jungkook." Exact, Suga era vopsită într-o culoare roz aprinsă, iar Hoseok voia să se asorteze cu acestă mașină. Suga era mașina preferată al lui Hoseok din garajul lui Yoongi, ci nu pentru că era roz, poate, ci pentru că Yoongi îl lăsase pe Hoseok să o numească.
Yoongi mai avea încă o mașină pe lângă Suga, Agust D și Yoongi, și anume J-Hope, numită după dragul său iubit.
Chiar dacă era numită după el, lui Hoseok nu îi plăcea J-Hope, deoarece în timpul unei curse Yoongi era să intre într-un parapet cu ea, din cauza frânelor ce au fost tăiate de către adversari.
Oricât de iubitor și dulce ar părea Yoongi cu Hoseok, când roșcatul nu era lângă el, acesta era în stare și să omoară pe cineva dacă făcea ceva ce îl irita. Hoseok era punctul slab al lui Yoongi. Îl loveai pe Hoseok, îl loveai pe Yoongi.
Iar Jimin era foarte conștient de acest amănunt. Știa că dacă îl va face pe Hoseok să-și deschidă picioarele pentru el, în va face și pe Yoongi, iar un Yoongi slab și fără apărare era cea mai bună vedere.
___________
Voi pune poze si detalii tehnice și tipurile masinilor lui Yoongi in capitolele următoare, deoarece trebuie sa ajung acasa pentru a-mi fie mai usor sa fac munca de cercetare, deoarece nu stiu ABSOLUT NIMIC despre masini. Acum încep sa regret ca nu am fost atenta la explicatiile depsre masini ale lui tati din timpul vizionarilor fast and furious.
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019