treisprezece

352 71 4
                                    

Dragă mommy,

Dacă vezi scrisoarea asta, înseamnă că cursa s-a terminat cu Jimin câștigător. Te iubesc atât de mult, mommy, încât îmi vine să nu mai te las singur niciodată, dar a trebuit să vină cur一 răul de Jimin și ne-a despărțit.

Sper ca ești bine și că nu bei sau fumezi ceva, deoarece, jur pe ce pe ce ai mai sfânt că o să-ți bat mințile în cap când ne vom întâlni. Nu vreau ca toxinele să intre în corpul tău și să te strice. Tu ești ca o mașină care merge pe benzină. Dacă mașinii aceleia a-i alimentat-o cu curent electric, atunci ea nu mai merge. Tu ai nevoie sau mai bine zis organismul tău are nevoie de lucruri sănătoase, nu de toxine.

Am făcut un mic plan cu Jungkook și ca să ajungi la mine trebuie să vorbești cu el. Ai grijă de tine pentru mine, deoarece știu că nu dai nici doi bani pe ceva.

Știu că ești supărat și nervos și ai vrea să-l strângi de gât pe Jimin, dar te rog să te calmezi și să te gândești că o crimă se plătește cu închisoare pe toată viața. Nu te apropria de mine vreodată dacă voi fi la atelier, deoarece mai mult ca sigur Jimin nu ne va da ocazia să ne mai vedem. Nu încerca să vii oriunde Jimin m-ar ține, deoarece nu ai face decât să împărătești situația.

Min, nu mă dezamăgi.

Cu toată iubirea din univers,
al tău babyboy

Yoongi se simțea mai bine după ce a citit scrisoarea, deoarece Hoseok chiar se gândea la toate și avea pregătit un plan pentru orice. În plus, faptul că Hoseok s-a purtat pentru prima oară de când s-au întâlnit ca un dominant. Simțea cum inima sa i se înmoaie când se gândea la câte lucruri a învățat Hoseok de la el.

"Min, nu mă dezamăgi." A citit Yoongi cu voce tare, iar apoi a chicotit ușor. "Când te-am dezamăgit eu, babyboy?" A întrebat acesta cu glas tare de parcă Hoseok ar fi fost lângă el. Alcoolul deja își pusese amprenta pe el, deoarece sticla de vodcă a fost mult mai aproape de intrare decât scrisoarea. "Oh, stai 一 l-am dezamăgit de一"

Capul lui Yoongi a căzut greu pe masă. Oricât de dur și rău ar fi vrut să pară, dacă era lângă alcool sau Hoseok, imediat devenea cel mai drăguț băiat de pe planetă.

_____________

_____________

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum