douăzeci și patru

330 62 9
                                    

Mâinile lui Jimin au coborât ușor pe corpul lui Hoseok și i-a apucat fundul puternic, făcându-l pe roșcat să scape un sunet de plăcere. Se aștepta să fie rugat să o mai facă încă odată, nu să fie plesnit peste mâini și să fie împins mai încolo.

"Credeam că chiar ești drăguț, nu pervers!" A țipat Hoseok, dând cu pumnul său în pieptul lui Jimin, apoi retrăgându-și-l imediat, deoarece îl durea.

"Baby, normal că sunt drăguț, doar că îmi place sexul, iar fundulețul tău e menit pentru penisul meu." Hoseok a făcut o față scârbită. Sub nicio formă nu intra penisul lui Jimin în anusul său. Sub nicio formă nu avea de gând să facă sex cu Jimin. Era destul că se sărutaseră.

"Baby," A spus Jimin și și-a înfășurat înapoi brațele în jurul lui Hoseok. "nu fii supărat pe mine, fii supărat cu Jimin Junior, dar promite-mi că nu o să-l pedepsești cu tratamentul silențios și că o să-i oferi la fel de multă atenție cum îmi oferi și mie." A spus Jimin, iar Hoseok a făcut o față și mai dezgustată.

Jimin a văzut cum tricoul lui Hoseok s-a ridicat ușor și altfel a putut vedea mușcăturile pe care Yoongi le lăsase pe trupul acestuia. Un gând i-a trecut prin mine.

Blondul i-a prins mâinile lui Hoseok între ale sale și s-a pus deasupra lui, picioarele lui fixându-le între genunchii săi.

"Papi e dezamăgit de tine, baby boy. Te purtai atât de frumos, iar dai în papi. Cineva are nevoie de o pedeapsă." Hoseok se uita cu sclipiri în ochi la Jimin. Blondul era fericit în sinea sa, deoarece a reușit să descopere un nou kink al roșcatului și anume acela de degradare. Hoseok iubea să fie degradat ca persoană și să fie dominat în ultimul hal, dar spre nefericirea lui, Yoongi făcea doar decât al doilea lucru, deoarece brunetul nu voia ca iubitul său să se simte inferior lui, dar Jimin era acolo, gata să îndeplinească toate dorințele sexuale ale lui Hoseok.

"Papi, ahh一" A spus Hoseok când Jimin i-a mușcat vârful urechii jucăuș, blondul dându-și seama că punctul acestuia moale era pe undeva prin zonă. Și-a coborât buzele până în spatele urechii acestuia, unde a început să lingă cu mișcări circulare toată zona, Hoseok scoțând sunete zgomotoase de plăcere, sunete pe care Jimin le adora la maxim.

Era atât de plăcut să-și audă numele gemut din gura lui Hoseok. Era cea mai frumoasă melodie pe care o auzise până acum. Iubea totul la Hoseok, iar acum putea pune pe primul loc în lista lucrurilor uimitoare de la Hoseok erau gemetele lui.

"Nu ai fost deloc cuminte, baby boy. Papi, trebuie să pedepsească fundul ăsta." A spus Jimin plesnind fundul lui Hoseok cu putere, roșcatul îndoindu-și spatele din cauza plăcerii. "Se pare că baby boy nu va primii membrul meu."

Hoseok a început să dea frenetic din cap.

"Te rog, papi, te rog, am nevoie de tine, papi." S-a rugat Hoseok cu lacrimi în ochi, iar Jimin a fost mulțumit de rugămințile acestuia.

"Atunci papi îți va da de meriți." A spus Jimin și a trântit corpul lui Hoseok pe sufrața moale a păturii.

În acele momente, nici unul dintre ei nu se gândea la Yoongi. Tot ce era în capul lor era dorința sexuală.

________

Soft jiminie, who? I only know jimin the jerk

seul drift ||yoonminseok||Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum