"Nu pe tura mea, Park." A mârâit Jimin. Tocmai ce intrase în atelierul lor, știind că îl va găsi pe Min acolo, dar în schimb să-l vadă pe Min sau pe scumpetea pe care a pus ochii, l-a văzut pe Chanyeol.
Brunetul era foarte nervos și era pe cale să pornească o bătaie în atelierul lui. În atelierul lui nu trebuiau să existe bătăi, asta dacă voiai să mai ai permis la piese noi nouțe de cea mai bună calitate pe gratis.
Fiind cel care se ocupa cu aranjarea curselor, Jimin trebuia să le permită șoferilor care concurau un loc în care să-și repare mașinile, deoarece ei erau aducătorii lui de bani. Lui Jimin nu-i prea păsa cine conducea și cine își distrugea mașină, atâta timp cât avea mii de dolari pe seară în buzunar. Jungkook era cel care se ocupa cu toate chestiile de contabilitate, inclusiv cine erau șoferii și cine erau cei care intrau în atelieri.
El nu știa nici să repare vreo mașină sau să schimbe o piesă la ea sau ce mașină se potrivește la un anumit tip de cursă mai bine. Omul care știa mașinile ca în palma lui era Taehyung, care era în același timp și iubitul celui care se ocupa cu strângerea banilor pariurilor și începerea cursei și anume Kim Seokjin.
"Ce îmi văd ochii." A murmurat Jimin când a văzut cine se afla în spatele lui Chanyeol. Era un brunet cu o privire de criminal pe chip, în spatele cui se afla un roșcat ce avea mâinile înfășurate în jurul lui și capul băgat în spatele lui.
"N-ai vrea tu să nu mai vadă ochii tăi nimic?" A întrebat Yoongi, prada sa schimbându-se de pe Chanyeol pe Jimin.
"Oh, tu trebuie să fii Min. Încântător și drăguț că întotdeauna văd, dar din pacate aș vrea să-ți onorez și mai mult viața cu prezența mea, dar pe mine mă interesează el." Degetul arătător al lui Jimin a căzut pe Hoseok, iar roșcatul a strâns și mai mult în pumnii săi materialul bluzei lui Yoongi.
"Dacă te văd pe șosea te calc." A mârâit Yoongi, dar Jimin a făcut o mișcare din mână de parcă nici nu ar fi auzit ce a spus brunetul.
"Curând proprietatea lui Min va deveni proprietatea lui Chris și poate fundul ăsta," A spus Jimin apucând o fesă de a lui Yoongi și trăgând ușor de ea, "va deveni de bună voie al meu."
CITEȘTI
seul drift ||yoonminseok||
Fanfiction"A meritat să fac pariuri cu tine, acum am cele mai neprețuite comori." yoonminseok A.U. #93 în fanfiction - 10.07.2019