Αμέσως πρόσεξα την ομάδα των φίλων μου στο συνωστισμένο δωμάτιο.Το πάρτι είχε γίνει όλο και πιο πολυσύχναστο καθώς η νύχτα πλησίαζε,το σπίτι μόλις που χωρούσε τους πολλαπλούς μεθυσμένους εφήβους.Ήταν τότε που παρατήρησα έναν αρκετά ελκυστικό άντρα στην πόρτα της κουζίνας.Το χαμόγελό του φώτισε το πρόσωπό του,τα καστανά του μάτια έλαμψαν προς εμένα.Τα χείλη μου αποκάλυψαν ένα ντροπαλό χαμόγελο καθώς ξεκίνησε την πορεία του.Αλλά απογοητεύτηκα λίγο καθώς σταμάτησε στιγμιαία,το βλέμμα του επικεντρώθηκε σε ένα στόχο πάνω από τον ώμο μου.Γύρισα για να ανακαλύψω τι κοιτούσε τόσο έντονα,ένα ψηλό αγόρι με σκούρα σγουρά μαλλιά τον είχε καρφώσει με το σκληρό βλέμμα του.Δεν τον αναγνώρισα αρχικά,αλλά η ιστορία με την οποία με είχε τρομάξει η φίλη μου εμφανίστηκε στο μπροστινό μέρος του μυαλού μου.Αυτό το αγόρι είχε χάσει την ψυχραιμία του ένα βράδυ,χτυπώντας ένα αγόρι στο πάτωμα.Είχε ένα ιστορικό βίαιης συμπεριφοράς,καθόλου έκπληξη που το αγόρι μου με τα καστανά μάτια αμέσως έκανε πίσω.Κατευθύνθηκε ακριβώς πίσω προς την κουζίνα χωρίς να μου ρίξει δεύτερη ματιά.Ο παλμός μου μπορούσε να ακουστεί στα αυτιά μου,το στόμα μου γινόταν στεγνό.Στεκόμουν ακίνητη προς εκείνο το σημείο καθώς το τρομαχτικό ύψος ενός άντρα με επισκίασε.Τα ανήσυχα μάτια μου ταξίδεψαν κατά μήκος του ψηλού κορμιού του,τα δάχτυλα μου άρπαξαν την κούπα μου λίγο πιο σφιχτά.Το τζιν του ταίριαζε τέλεια στο κάτω μισό του σώματός του,μια λευκή κοντομάνικη μπλούζα κοσμούσε τον κορμό του.Ακόμα δεν είχα συναντήσει το σκοτεινό βλέμμα που ήξερα ότι είχε επικεντρωθεί στο πρόσωπό μου.
«Χόρεψε μαζί μου.»Μίλησε με βραχνή φωνή.
Δεν είχα χρόνο να απαντήσω πριν με τραβήξει μακριά,η κούπα που κρατούσα έπεσε και χύθηκε στο πάτωμα.Μία μεγάλη παλάμη τοποθετήθηκε στο κάτω μέρος της πλάτης μου,πιέζοντάς με προς το σώμα του.Το χέρι μου ταξίδεψε στο στήθος του για να σταματήσω τον εαυτό μου από το να πέσει πάνω του.Οι σκληρές πράξεις του με άφησαν εντελώς άναυδη:ποτέ πριν δεν μου είχαν συμπεριφερθεί έτσι.Σφίγγωντας τα δάχτυλά μου,ο προσωρινά ανώνυμος άντρας ενθάρρυνε το χέρι μου προς το πίσω μέρος του λαιμού του.Εγώ τολμηρά κοίταξα προς τα πάνω,εκστασιάστηκα όταν είδα ένα ζευγάρι λαμπερά μάτια να κοιτάνε κάτω προς εμένα.Είχαν σχεδόν το χρώμα του νεφρίτη (πολύτιμος λίθος),πλαισιωμένα από σκούρες βλεφαρίδες.Αλλά γρήγορα απομάκρυνα τους ενδιαφέρων σπινθήρες που έτρεχαν στο σώμα μου.Η επιφυλακτικότητά μου μεγάλωσε καθώς ροζ,σε σχήμα καρδιάς χείλη σχημάτισαν ένα μικρό χαμόγελο.
YOU ARE READING
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...