Bo's POV
Δεν μπορούσα να βοηθήσω αλλά γέλασα χαζά ενάντια στα χείλη του Harry.Το κουδούνισμα του κινητού του αντήχησε γύρω στο σιωπηλό αμάξι.
''Harry.'' Μουρμούρισα.
Δεν απάντησε,το στόμα του συνέχιζε να αφήνει υγρά φιλιά στο δικό μου.Τα δάχτυλά μου έπρωξαν τους ώμους του,προσπαθώντας να ωθήσω μακριά.Αλλά αντί να υπακούσει κατέβασε τον εαυτό του πιο κάτω σε εμένα.Τσούλησα το κεφάλι μου πλάγια γελώντας.Μαλακά χείλη σύρθηκαν κάτω στο λαιμό μου καθώς ιχνιλάτησα τα δάχτυλα μου στην πλάτη του Harry.Γέλασε όταν έπιασα τα οπίσθια του για το τηλέφωνο στην πίσω τσέπη του.Το τράβηξα έξω,και του το έδωσα.Παιχνιδιάρικα ξεφύσιξε και το πήρε από εμένα.Χαμογέλασα,ωθώντας πίσω κάποιες από τις μπούκλες του καθώς κοίταξε κάτω σε εμένα.
''Απάντησέ το.'' Του ψιθύρισα.
Τα δάχτυλά του γρήγορα άγγιξαν την οθόνη,μεγάλα πράσινα μάτια ακόμα κοιτούσαν εμένα.Ήταν πιεσμένο στο αυτί του καθώς ο Harry πλανιόταν στο σώμα μου.Ενα δυνατό χέρι στήριζε το βάρος του.
''Χαίρεται.'' Είπε με την βραχνή φωνή του.
Το πρόσωπό του άλλαξε ελαφρώς στο άκουσμα της φωνής στο άλλο τέλος της γραμμής. Ο Harry απομάκρυνε το κινητό από το πρόσωπο του προτού μιλήσει.
"Πρέπει να το απαντήσω αυτό." Ψιθύρισε.
''ΟΚ'' Χαμογέλασα.
Φίλησα το μάγουλό του πρίν μετακινηθεί για να απομακρυνθεί από επάνω μου.Το κεφάλι μου έγειρε πλάγια με περιέργεια όταν τεντώθηκα και άκουσα αμυδρά την ερώτηση ''Είναι αυτή,είναι η Βο;'' από το τηλέφωνο που έχωσε ελαφρά στο μακρύ χέρι του.Υπέθεσα οτι ο αμήχανος βήχας του Harry ήταν για να προσπαθήσει να καλύψει την σιγανή φωνή.Το άτομο στο τηλέφωνο ήξερε για εμένα;Είχα ενα συναίσθημα οτι o Harry δεν είχε πει σε πολλούς για εμένα ή για την σχέση μας.Ήταν ολα μέρος κτήσης του,προστατευτικό πράγμα.Αλλά αυτό το πρόσωπο ήταν πολύ καλά ενημερωμένο για να ξέρει οτι ήμουν εγώ με αυτόν.Ο Harry πρέπει να τον εμπιστεύεται.
Το μακρύ του σώμα γρήγορα απομακρύνεται από την πόρτα που μόλις είχε ανοίξει,αφήνοντας με ξαπλωμένη,ελαφρώς μπερδεμένη,στο πίσω κάθισμα.Σηκώθηκα επάνω,περπατώντας στην έξοδο που μόλις είχε πάρει ο Harry.Τα πόδια μου ήρθαν σε επαφή με την άσφαλτο καθώς πήδηξα κάτω.Είδα τον Harry να βηματίζει με το τηλέφωνο στο αυτί του.
ESTÁS LEYENDO
DARK (Μετάφραση)
FanficBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...