«Γεια σου όμορφη.»
Όταν δεν κινήθηκα ο Harry άρπαξε το χέρι μου και έσκυψε κάτω για να με φιλήσει. Γρήγορα γύρισα το κεφάλι μου από την άλλη μεριά, τα γεμάτα χείλη του ακούμπησαν το μάγουλο μου. Τραβήχτηκε πίσω, με ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στα χείλη του. Τα μάτια του με έκαιγαν και το κεφάλι μου έπεσε κάτω, ενώ τα χέρια μου ασχολούνταν με το λουράκι της τσάντας μου.
«Έλα.»
Πέρασα έξω από το σπίτι, κλειδώνοντας την εξώπορτα. Τοποθέτησα τα κλειδιά μέσα στην τσάντα μου όταν το χέρι του Harry μπλέχτηκε με το δικό μου. Το μεγάλο του χέρι ήταν ζεστό, εάν δεν ένιωθα τόσο φόβο για εκείνον: το άγγιγμα του θα με καθυσήχαζε. Διασχίσαμε τον δρόμο και φτάσαμε στο μαύρο όχημα που ήταν παρκαρισμένο. Ο Harry μού άνοιξε την πόρτα του συνοδηγού.
‘’Μπες μέσα, αγάπη.’’
Συμμορφώθηκα,η ανάσα μου κόπηκε όταν έκλεισε την πόρτα . Τα μάτια μου κοίταξαν το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ήταν εκπληκτικά καθαρό για ένα αγόρι. Τον κοίταξα καθώς έμπαινε στην θέση του οδηγού. Με τρόμαζε που τώρα ήμουν εντελώς μόνη μαζί του.
«Μην είσαι τόσο νευρική, Βο.» Ο Harry γέλασε.
Τα πράσινα μάτια του στράφηκαν σε εμένα για λίγα δευτερόλεπτα, και μετά πέρασε την ζώνη ασφαλείας γύρω του. Έκανα το ίδιο, τα μάτια μου στράφηκαν ξανά προς τον Harry ενώ έβαζε μπρος το αμάξι. Μου χαμογέλασε,κλείνοντάς μου το μάτι προτού βγάλει το χειρόφρενο και βγει στον δρόμο.
Παρατήρησα ότι τα μανίκια της ζακέτας του ήταν τραβηγμένα πάνω στα δυνατά μπράτσα του καθώς έπιανε το τιμόνι. Έδιωξε κάποιες τούφες μπροστά από το πρόσωπο του για να δει τα αυτοκίνητα που περνούσαν την διασταύρωση. Βρήκα τον εαυτό μου να τον κοιτάζει εδώ και λίγα λεπτά και όταν τα χείλη του κύρτωσαν σε ένα χαμόγελο κατάλαβα ότι με είχε πιάσει στα πράσα. Κατέβασα το κεφάλι μου για να παίξω με τα νύχια μου καθώς ένα κοκκίνισμα εμφανίστηκε στα μάγουλά μου.
«Πόσων χρονών είσαι;» Τον ρώτησα χαμηλόφωνα.
Κοίταξα το πρόσωπό του. Γύρισε προς εμένα για μερικά δευτερόλεπτα και μετά πάλι στον δρόμο.
«Είκοσι.»
«Oh.»
Η υπόλοιπη διαδρομή κύλησε ήσυχα,πέρασα την ώρα μου με το να κοιτάω έξω από το παράθυρό μου.Ο ήλιος έδυε αργά στον ουρανό ενώ μπήκαμε σε ένα πάρκινγκ αυτοκινήτων.Αναπήδησα πίσω στην θέση μου όταν ο Harry τοποθέτησε το χέρι του στο γόνατό μου,αλλά τον σταμάτησα πριν μπορέσει να το μετακινήσει ψηλότερα.Γέλασε αθόρυβα ,μέτα απομάκρυνε το άγγιγμά του.
ESTÁS LEYENDO
DARK (Μετάφραση)
FanficBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...