Ένα βραχνό μούγκρισμα ξέφυγε από τα χείλη μου, θέλοντας τίποτα παραπάνω από το να μείνω στο κρεβάτι. Τα χέρια μου ψηλάφισαν για το μαξιλάρι για να το βάλω πάνω στο κεφάλι μου. Αλλά έμεινα μπερδεμένη όταν ένιωσα κάτι ζεστό και απαλό από κάτω μου. Τα μάτια μου άνοιξαν απότομα όταν ένα βαθύ γέλιο γέμισε τα αυτιά μου, οι δονήσεις να διαπερνούν το σώμα μου.
«Καλημέρα και σε εσένα, Όμορφη.»
Γρήγορα έσπρωξα τον εαυτό μου πάνω, ο Harry μου χαμογελούσε όταν κατάλαβα ότι είχα απλωθεί κατά μήκος του γυμνού του στήθους. Σκουρόχρωμες μπούκλες απλώνονταν στο μαξιλάρι πριν σηκωθεί, ανακατεύοντας τα μαλλιά του έπειτα στηρίζοντας το σώμα του στους αγκώνες του. Τα μάτια μου έπεσαν στο σκουρόχρωμο σημάδι που είχα αφήσει στον λαιμό του. Ακόμα φαινόταν επώδυνο.
«Ξέρεις, αν ήθελες να με αισθανθείς ξανά, χρειαζόταν μόνο να με ρωτήσεις.»
Ένα κοκκίνισμα εμφανίστηκε στα μάγουλά μου, τα γεγονότα της προηγούμενης βραδιάς να κατακλύζουν το μυαλό μου. Ο ήχος των απαλών βογκητών του Harry επανήλθαν με την βία μέσα στις σκέψεις μου, ακολουθούμενος από την εικόνα εκείνου να κουνάει τους γοφούς του απελπισμένα πάνω στο άγγιγμα μου. Η ανάμνηση έκανε πιο έντονη την απόχρωση του κόκκινου που υπήρχε ήδη στο πρόσωπό μου.
Δεν είχα προσέξει ότι ο Harry είχε μετακινηθεί πιο κοντά μου, οι σκέψεις μου να με απασχολούν από πριν.
«Λοιπόν, αυτό ισχύει ένα δεν θες από εμένα να σου ανταποδώσω την χάρη.»
Η εγγύτητα μας ξαφνικά με έκανε να πέσω από το βολικό κρεβάτι. Τα μακριά δάχτυλα του Harry έψαξαν κάτω για το εκτεθειμένο μπράτσο μου. Τον ένιωσα να φυσάει κατά μήκος του δέρματος καθώς τα χείλη του παρέμεναν ελαφρώς πάνω του δημιουργώντας ανατριχίλες. Βιαστικά παραπάτησα από το κρεβάτι νιώθοντας αποπροσανατολισμένη, χτυπώντας κατά λάθος στο κομοδίνο. Τα χέρια μου κινήθηκαν γρήγορα προτού η λάμπα πέσει στο πάτωμα. Άφησα ένα αναστεναγμό ανακούφισης καθώς την τοποθέτησα πίσω στο μέρος της.
Γύρισα γρήγορα προς τον Harry που έδειχνε διασκεδασμένος παρακολουθώντας το μικρό αδέξιο επεισόδιό μου. Τα φρύδια του ήταν σηκωμένα καθώς μου χαμογελούσε.
«Είσαι εντάξει εκεί κάτω;»
Του έγνεψα καταφατικά, αφήνοντας τα μαλλιά μου να πέσουν γύρω από το πρόσωπό μου, καλύπτοντας τα κοκκινισμένα μου μάγουλα. Τα χέρια μου άρπαξαν τα ρούχα μου που ήταν ακόμα απλωμένα στο πάτωμα από την προηγούμενη νύχτα. Αναπήδησα καθώς ο Harry εμφανίστηκε να στέκει μπροστά μου. Δεν ήμουν σίγουρη προς τα πού να κοιτάξω, φορούσε ακόμα μόνο το μποξεράκι του. Τα μάτια μου έκλεισαν καθώς έπιασε το πηγούνι μου στο μεγάλο χέρι του: τα άνοιξα ξανά όταν το πρόσωπό μου άρχισε να κλίνει προς το δικό του. Η ανάσα μου δέθηκε κόμπος στον λαιμό μου καθώς ο αντίχειράς του έτρεξε πάνω στο κάτω χείλος μου. Παρακολούθησα την γλώσσα του να βγαίνει έξω, να γλείφει το δικό του σαν να αναπαράγει το συναίσθημα. Τα μάτια μου έπεσαν μακριά από τα δικά του, όχι πια ικανή να τον κοιτάω άλλο. Άκουσα όπως νόμιζα ένα αναστεναγμό να ξεφεύγει από τα χείλη του καθώς έσφιξα τα ρούχα μου δυνατά στο στήθος μου. Το άγγιγμα του Harry άφησε το πρόσωπό μου και κινήθηκα ελαφρώς μακριά από αυτόν.
STAI LEGGENDO
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...