Chapter 53

4.6K 351 56
                                    

''Θα κρατήσεις το μπλουζάκι?''

Η πλειονότητα της προσοχής του Harry ήταν επικεντρωμένη στον δρόμο παρατηρώντας τα άλλα οχήματα που κινούνταν με μεγάλη βιασύνη αλλά ήξερα πως κάποια ερώτηση τον προβλημάτιζε παρόλο που ήθελε να φαίνεται φυσιολογικός. Ακόμα περισσότερο όταν ζύγισα την ερώτησή του με μία δικιά μου,η αδιάφορη συμπεριφορά του έσπασε.

''Θα φορέσεις την δικιά σου στην πισίνα?''

''Όχι.''Χλεύασε.

H απότομη απάντησή του αποδείκνυε πως η πρότασή μου ήταν παράλογη.

''Λοιπόν μην περιμένεις να φοράω την δική μου.''

Τοποθέτησα άλλο ένα Μ&Μ στο στόμα μου.

''Είμαι σίγουρη ότι πολλά κορίτσια θα σε κοιτάνε επίμονα αλλά δεν πρόκειται να παραπονεθώ.''

Όχι ηχηρά τέλος πάντων,απλά νοητικά θα τις αγριοκοιτάζω ως προειδοποίηση να μείνουν μακριά του .Η επιθυμία του να επιτρέχω να δουν τον Harry την ώρα που βγάζει τα ρούχα του δεν υπήρχε. Έχω δει τον τρόπο που μαγνητίζει τα βλέμματα των γυναικών πριν και δεν προσπαθούσε καν γιαυτό από την μεριά του. Θα μπορούσε να φοράει ακόμα και μια πλαστική σακούλα και πάλι να έχουν την ίδια αντίδραση. Παρόλα αυτά υπήρχαν στιγμές που κανένας δεν τολμούσε να τον προσεγγίσει,στιγμές που η σκληράδα στα μάτια του δεν μπορούσε να δελεάσει ακόμα και τα πιο ''εύκολα'' θηλυκά. Αλλά θα ήμουν εκεί. Ακόμα και αναλώνονταν στο παρελθόν του. Ακόμα και τότε θα ήμουν μαζί του.

''Καλά.''Γκρίνιαξε,αλλάζοντας ένα τραγούδι στο συνδεδεμένο i-Pod.

''Καλό αγόρι.''Χάιδεψα κοροϊδευτικά το κεφάλι του,προσφέροντας του παράλληλα πολλά Μ&Μ ως ανταμοιβή.

''Δεν είμαι σκύλος Βο.''

H αποδοχή της σοκολάτας φαίνεται πως αναιρούσε την αλλαγή στην φωνή του.

''Όχι.''Ξεκίνησα.''Δεν είσαι σκύλος μάλλον θα μπορούσα να σε αντιστοιχήσω περισσότερο με ένα κουταβάκι.''

Η μουρμουριστή φωνή του έδειξε πως τον είχα εκνευρίσει,αποσύροντας το χέρι του από το τιμόνι του για να με διώξει μακριά ενώ επιχείρησα να του τσιμπήσω το μάγουλο.

DARK (Μετάφραση)Where stories live. Discover now