Chapter 36

5.3K 448 58
                                    

Η καρδιά μου χτυπάει δυνατά όταν μπαίνω μέσα στα αποδυτήρια. Φοβάμαι στην σκέψη για το πως θα δείχνει ο Harry μετά την πάλη. Δεν μπορώ να αναπνεύσω και πολύ καλά και μόνο που το σκέφτομαι. Ψάχνω να βρω τον Harry, αλλά μάταια. Το δωμάτιο είναι γεμάτο άτομα. Βλέπω τις μπούκλες του, και αυτό στο κεφάλι του τι είναι; Μπαντάνα;

''Harry.'' Φωνάζω.

Ακούει την φωνή μου και σηκώνει το κεφάλι του. Μεταφέρει τον πάγο που κρατά επάνω το δεξί του μάγουλο, στο αριστερό. Η καρδιά μου πονάει να τον βλέπω έτσι και δεν μπορώ να μείνω σταθερή. Αλλά δεν μπορώ να δω και πολύ καλά το πρόσωπο του από εδώ που βρίσκομαι.

''Έλα εδώ.'' Προστάζει.

Τα δάχτυλα μου νευρικά παίζουν με τις άκρες των μαλλιών μου, δαγκώνω το κάτω χείλος μου από αμηχανία και άγχος. Σπρώχνει λιγάκι τα μαλλιά του προς τα πίσω και με κοιτάει. Είναι τόσο προσεχτικός όσο ήμουν. Είχα προετοιμάσει τον εαυτό μου για κάτι χειρότερο αλλά η εμφάνιση του με ξαφνιάζει. Ναι, είναι γεμάτος με αίμα, αλλά δεν είναι καθόλου κοντά έτσι όπως φανταζόμουν ότι θα ήταν.

Έχει την προσοχή του επάνω μου. Τον βλέπω που ίσα μπορεί να ανασάνει, περιμένοντας για την αντίδραση μου. Απλώνει το χέρι του σε εμένα και κατευθείαν το αρπάζω. Ανεβαίνω επάνω στα γόνατα του. Αμέσως αγγίζω το πρόσωπο του, χαϊδεύω τα μάγουλά του, ψάχνοντας να δω εάν είναι τραυματισμένα. Βουρτσίζω προς τα πίσω τις μπούκλες του. Κατά την διάρκεια τα μάτια του είναι μόνο καρφωμένα πάνω μου. Το αίμα είναι επάνω στο μάγουλο του και λιγάκι στην μύτη του αλλά δεν έχει σπάσει.

''Bo,''

Τα χέρια μου μετακινούνται κάτω στο στήθος του, χαϊδεύοντας τον απαλά. Τα χέρια του Harry πιάνουν τα δικά μου καθώς πηγαίνουν προς το στομάχι του. Δειλιάζει για λίγο, τα μάτια μου συναντούν τα δικά του. Πιάνω τα χέρια του, βάζοντας τα ανάμεσα στα δικά μου, και τα εξετάζω προσεχτικά.

''Bo,είμαι μια χαρά.''

Συνεχίζω τις κινήσεις μου, αγνοώντας τις λέξεις του. Νομίζω ότι απλά το λέει για να με καθησυχάσει. O Harry κάθεται και έχει ένα χαμόγελο ζωγραφισμένο στο πρόσωπο του.

Περνάω το δάχτυλο μου στο κάτω χείλος του. Έχει σχιστεί ελάχιστα από ένα χτύπημα. Σκύβω μπροστά δίνοντας ένα φιλί επάνω στο τραύμα. Ο Harry δεν έχει χρόνο να απαντήσει και πιέζω τον αντίχειρα μου ανάμεσα από τα χείλια του.

DARK (Μετάφραση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora