Το χέρι μου είχε πιαστεί σφιχτά μέσα στου Harry καθώς με τραβούσε πάνω στα σκαλιά του διαμερίσματός του. Ένιωσα ότι η καρδιά μου θα έβγαινε από το στήθος μου καθώς ανάγκασε την πόρτα να ανοίξει πριν την κλείσει απότομα πίσω μας. Δεν σπατάλησε χρόνο στο να με απαλλάξει από το μπουφάν μου, κρεμώντας το. Η ζέστη από το άγγιγμα του Harry μπορούσε να γίνει αισθητή στο κάτω μέρος της πλάτης μου καθώς ένα μεγάλο χέρι με καθοδήγησε κατά μήκος του χολ σε μία πόρτα που γνώριζα πως ήταν του υπνοδωματίου του. Στο μυαλό μου έλαμψαν εικόνες από το τι συνέβη την προηγούμενη φορά που ήμουν εδώ.
Άκουσα την πόρτα να κλείνει προτού ο Harry έρθει πίσω μου, το σώμα μου να αναπηδάει ελαφρώς καθώς ένιωσα τα δάχτυλά του να ωθούν τα μαλλιά μου στο πλάι. Γεμάτα χείλη πιέστηκαν στο δέρμα του λαιμού μου, δαγκώνοντας και πιπιλίζοντας. Γύρισα ξαφνικά για να τον αντιμετωπίσω, το στήθος μου να ανεβαίνει και να κατεβαίνει βαριά. Ο Harry μπορούσε να καταλάβει πόσο νευρική ήμουν πιάνοντας τα τρεμάμενα χέρια μου μέσα στα μεγάλα δικά του. Κράτησε οπτική επαφή μαζί μου καθώς έφερε το ένα χέρι πάνω στο στόμα του, αφήνοντας ένα απαλό φιλί στο δέρμα..
«Θα είμαι ήρεμος.» Ψιθύρισε.
Τον είδα να βγάζει τα converse του κλωτσώντας τα προτού γονατίσει κάτω μπροστά μου αργά. Τα μεγάλα χέρια του χάιδεψαν το δέρμα του δεξιού μηρού μου καθώς γλιστρούσε το άγγιγμα του κάτω στο πόδι μου. Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από πάνω του.
«Τόσο απαλό.» Ψέλλισε ανάμεσα στα φιλιά που άφηνε στο δέρμα μου που έκαιγε.
Το πόδι μου υψώθηκε, τα χέρια μου πιάστηκαν στους πλατιούς ώμους του Harry καθώς έβγαλε το παπούτσι μου. Η διαδικασία επαναλήφθηκε και με το άλλο πόδι, πριν σηκωθεί στο πανύψηλο ύψος του μπροστά μου. Το κεφάλι του Harry τινάχτηκε προς το μεγάλο κρεβάτι του, δίνοντάς μου την οδηγία να κινηθώ προς αυτό, το οποίο έκανα διστακτικά καθώς εκείνος ακολουθούσε.
Με ώθησε προς τα επάνω έτσι ώστε να γονατίζω ,καθιστή στο κρεβάτι. Το σώμα μου να ‘κοιτάει’ μακριά από αυτόν καθώς γονάτισε πίσω μου. Ένα δυνατό μπράτσο τυλίχτηκε γύρω από την μέση μου μειώνοντας την απόσταση μεταξύ μας καθώς η πλάτη μου πιέστηκε στο μπροστινό μέρος του σώματος του Harry. Τα χείλη του βούιζαν στο αυτί μου καθώς έγειρα το κεφάλι μου πίσω στον ώμο του. Το σώμα μου τεντώθηκε καθώς ένιωσα το χέρι του Harry να πιάνει το στήθος μου, ζουλώντας απαλά ενώ κατευθυνόταν προς τα κάτω. Το άγγιγμα του Harry έστελνε ανατριχίλες σε όλο μου το σώμα. Το δυνατό μπράτσο του με κρατούσε ενώ κουλουριάστηκα ενάντια του. Κίνησε γρήγορα μα απαλά το χέρι του στο εσωτερικό του μηρού μου, στον ίδιο ρυθμό που το είχε κάνει και στο club. Ένα κλαψούρισμα ξέφυγε από τα χείλη μου καθώς τα δάχτυλα του Harry με άγγιξαν ελαφρώς πάνω από το εσώρουχό μου. Ξεκίνησε να τρίβει πάνω στην ευαίσθητη περιοχή καθώς οι γοφοί μου κινούνταν με το άγγιγμα. Πάσχισα να πάρω ανάσα, το αίσθημα των δαχτύλων του μπέρδευε τις σκέψεις μου. Το πίσω μέρος του σώματός μου τρίφτηκε ενάντια στον καβάλο του καθώς αύξησε τη πίεση. Καθ’ όλη την διάρκεια η βραχνή φωνή του ψιθύριζε βρώμικα λόγια στο αυτί μου. Με σόκαρε λίγο όταν μου είπε όλα τα πράγματα που ήθελε να μου κάνει.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DARK (Μετάφραση)
Hayran KurguBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...