«HARRY!»
Παραπάτησε ελαφρώς πριν γυρίσει να με κοιτάξει. Ένα συνοφρύωμα χαράχτηκε στα φρύδια του καθώς σκάναρε για τον άνθρωπο που καλούσε το όνομά του. Τα μάτια του κλείδωσαν τα δικά μου. Ένας από τους τύπους πήρε τον περισπασμό του σαν ευκαιρία να χτυπήσει τον Harry δυνατά στο πρόσωπο. Το χέρι μου πήγε πάνω στο στόμα μου από το σοκ. Γιατί βρισκόταν πάλι σε καβγά; Οι σκέψεις μου μπερδεύτηκαν καθώς έτρεχα κατά μήκος του δρόμου προς την ομάδα. Ο Harry πάνω ενάντια στον τοίχο καθώς δέχτηκε άλλη μια γροθιά στο πρόσωπο. Φόβος με διαπέρασε καθώς αναγνώρισα τον τύπο που έδερνε τον Harry.Ο Jake. Τα κοψίματά του είχαν επουλωθεί ελαφρώς ,αλλά τα μελανιασμένα μάτια του έδειχναν επίπονα. Το δεξί, πιο σκούρο από το αριστερό. Ένα χαμόγελο απλώθηκε στα πληγωμένα χαρακτηριστικά του καθώς με είδε να τρέχω προς αυτούς. Όταν τους έφτασα τα μπράτσα μου τραβήχτηκαν με βία πίσω στην πλάτη μου από ένα άντρα που υπέθεσα πως είναι φίλος του Jake. Ήμουν αναγκασμένη να παρακολουθώ, απελπισμένα να βλέπω τον Harry: το σαγόνι του σφιγμένο από τον θυμό.
«Χαίρομαι που σε βλέπω ξανά, Bo.» Ο Jake πείραξε.
Η προσοχή του έπεσε ξανά πάνω στον Harry που με κοίταζε έντονα. Αυτό ήταν μέχρι να δω την σφιγμένη γροθιά του Jake να χτυπά πάνω στο στομάχι του Harry. Ένα γρύλισμα ξέφυγε από τα χωρισμένα χείλη του, το σώμα του λύγισε λίγο προς τα κάτω καθώς έπιασε την κοιλιά του. Ήξερα ότι έπινε, ο αέρας γύρω τους μύριζε έντονα αλκοόλ. Η γροθιά του Jake υψώθηκε ξανά.
«Μη.» προειδοποίησα.
Ο αγκώνας μου χτύπησε πίσω στο στομάχι του άντρα που με κρατούσε. Έβρισε πριν με σπρώξει μακριά. Γρήγορα εξαφανίστηκε έξω από το σοκάκι και στον δρόμο, ξεκάθαρα δυσαρεστημένος που του είχα επιτεθεί. Τοποθέτησα επειγόντως τον εαυτό μου μεταξύ του Jake και του Harry, που είχε σωριαστεί στον τοίχο. Ο Jake χαχάνισε, απλώνοντας τα δάχτυλα του για να χαϊδέψει το πρόσωπό μου ,αλλά γρήγορα τα απομάκρυνα.
«Δεν θα έπρεπε να σκοτίζεσαι για αυτόν, μωρό.»
Το κεφάλι του χαμήλωσε κάτω στο επίπεδό μου.
«Θα σου έδινα αυτό που χρειάζεσαι.»
Δεν είχα πραγματικά χρόνο να σκεφτώ τι έκανα. Το δεξί μου χέρι υψώθηκε και τον χαστούκισε δυνατά στο μάγουλο. Η δύναμή μου έκανε το κεφάλι του να γυρίσει. Το στήθος μου κινιόταν γρήγορα καθώς ο παλμός μου αυξανόταν. Άκουσα τον Harry να γελάει από πίσω μου. Ο Jake κοιτούσε θυμωμένα προς εμένα: έπειτα το βλέμμα του έπεσε πίσω μου προς τον Harry.
STAI LEGGENDO
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...