Έπρεπε να περιμένω κάνα-δυο ώρες μέχρι να επιστρέψει η μαμά μου σπίτι. Αλλά όταν πήγε έντεκα ήμουν τόσο κουρασμένη που μεταβίας κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά. Ο γκρι ριγωτός γάτος μου με κρατούσε συντροφιά όσο εγώ χάιδευα νωχελικά την μαλακή του γούνα. Ο Doug ξάπλωνε πάνω στην κοιλιά μου, έβγαζε ήπια γουργουρητά χαλάρωσης, τα δάχτυλα μου τον χάιδευαν πίσω στα αυτιά.
Σηκώθηκα απρόθυμα από το κρεβάτι , βούρτσισα γρήγορα τα δόντια μου και τα μαλλιά μου πριν να ξανά πάω κάτω από το πάπλωμα.
‘ Πάμε για ύπνο Doug.’ Ψιθύρισα.
Φάνηκε να συμφωνεί , ξάπλωσε δίπλα μου και κοιμήθηκε. Τα δάχτυλά μου έκλεισαν το φως . Είχα κλείσει τα μάτια μου για μερικά δευτερόλεπτα όταν χτύπησε το κινητό μου. Ένα μουγκρητό ξέφυγε από τα χείλια μου πριν ακουμπήσω την επιφάνεια με το δάχτυλο μου. Η οθόνη έλαμψε, τα μάτια μου αλληθώρισαν λίγο καθώς έφερα το κινητό πάνω από το πρόσωπο μου.
Από: Lucy
"Θες να περάσω να σε πάρω αύριο; Χ ’
Χαμογέλασα πριν απαντήσω , πρέπει να σχεδιάσουμε να συναντηθούμε στην καφετέρια της περιοχής. Δεν είναι του τύπου μου τα ζεστά ροφήματα αλλά φτιάχνουν ένα υπέροχο smoothie φρούτων. Η Charlotte και η Zoe πρέπει να έρθουν μαζί μας . Συνειδητοποίησα πόσο πολύ μου έλειψαν οι φίλες μου. Έγιναν αρκετά πράγματα από τότε που είχα μιλήσει τελευταία φορά μαζί τους. Ήμουν συνέχεια μαζί με τον Χάρρυ που δεν είχα καν μιλήσει μαζί τους τώρα είμαι το κορίτσι του. Αισθάνομαι πως θα είναι περίεργες να μάθουν για την κατάστασή μας. Έχουμε έρθει πολύ κοντά. Δεν ξέρουν τίποτα για τα επώδυνα συμβάντα από το παρελθόν του Χάρρυ. Αλλά αυτό είναι κάτι που θα μείνει μεταξύ εμένα και του Χάρρυ . Δεν χρειάζεται να ξέρουν για τον μπαμπά ή για το τι είχε κάνει . Ο Χάρρυ με εμπιστεύτηκε. Ήταν σχεδόν λες και ο Harry ήξερε ότι το μυαλό μου είχε επιταχθεί από σκέψεις για εκείνον. Χαμογέλασα καθώς διάβασα το επόμενο μήνυμα που εμφανίστηκε στο κινητό μου.
Από : Χάρρυ
‘Καληνύχτα όμορφη. Χ’
Οι απλές του λέξεις με έκαναν να χαμογελάσω. Και αυτό το βράδυ στα όνειρα μου ήταν μόνο αυτό το αγόρι που σου κόβει την ανάσα.
***
Ξύπνησα μουγκρίζοντας καθώς ένα χέρι έπιασε τον ώμο μου και με κουνούσε απαλά για να ξυπνήσω.
‘Μπο’
‘Αχ.’
Ακουστικέ ένα διασκεδαστικό γέλιο. Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα να αναγνωρίσω αυτό τον χαρούμενο ήχο προτού τιναχτώ όρθια και πιέσω την μαμά μου στην σφιχτή αγκαλιά μου.
ESTÁS LEYENDO
DARK (Μετάφραση)
FanficBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...