Είχαμε συζητήσει την πληροφορία που ο Liam μας αποκάλυψε στο πάρτυ.Ήταν δύσκολο να περιεργαστώ το περιεχόμενο της συνάντησης με εκείνον.Ο Harry ακόμα δεν μου είχε πει για το άτομο στο οποίο κατανάλωνε όλες τις σκέψεις του όταν προσσεγγίθηκε το θέμα.Αλλά αυτό δεν είχε σημασία...τουλάχιστον μιλούσε γι'αυτό.Για μένα ήταν μια θετική ένδειξη το γεγονός ότι ήθελε να βάλει κάτω το θέμα και να το λύσει.Ήταν κάποιες εβδομάδες πριν που είχαμε επισκεφτεί την παλιά γειτόνια του Harry και οι μνήμες ήταν κλειδωμένες στο τοπίο.Δεν είχα βιάσει ή πιέσει την κατάσταση,δεν ήταν δουλειά μου.Ήταν σαν να ανταποδίδαμε την επίσκεψη της αδερφής του,μόλις κάναμε την παράκαμψη σταματήσαμε με το αυτοκίνητο στο πεζοδρόμιο ακριβώς έξω από το πάρκινγκ.
''Με την Jess συνηθίζαμε να ερχόμαστε εδώ τα Σάββατα και κάναμε κούνια.Η μαμά μου μας έδινε λεφτά για παγωτό,αλλά δεν ήθελα το δικό μου και το έδωσα στην Jess και αγόρασε δύο μπάλες αντί για μία.”
Ήταν ασυνήθιστα ήσυχα,οι ψυχροί καλοκαιρινοί μήνες είχαν μετατραπεί σε χρώματα φωτιάς του Φθινοπώρου.Ο Harry πήρε το χέρι μου οδηγώντας με σε ένα προφανής φυλλώδες μονοπάτι.Ήταν όμορφο.Ένα κλασσικό πάρκο με παγκάκια με κονωφόρα δέντρα και γήινη μυρωδιά που με μετέφερε πίσω στα παιδικά μου χρόνια.
H μεταλλική πόρτα ήταν ορθάνοιχτη για μένα και επεξεργαζόμουν την σκέψη εκμεταλλευτώ την ευγενική κίνηση του Ηarry,μπαίνοντας πρώτη στην σχεδόν απομονωμένη παιδική χαρά με τον Harry να με ακολουθεί από πίσω.Xαμογέλασα όταν άκουσα ένα τσίγγλισμα χαράς.Ένα μικρό παιδί κρυβόταν πίσω από ένα ξύλινο οχυρό καθώς ο μπαμπάς του τον ανακάλυψε.
To ξύλινο δάπεδο προστάτευε τα παπούτσια μου καθώς ακολουθούσα τον Harry στις κούνιες.Το μπουφάν που φορούσε ήταν κλειστό μέχρι τον λαιμό πασχίζοντας να εμποδίσει το τσουχτερό κρύο να εισέλθει.Έβαλα τα χέρια μου μέσα στις τσέπες μας αγγίζοντας απαλά το παππούτσι του με το δικό μου.Έγνευσε με θέρμη να μιμηθώ την στάση του.
''Της είχαμε πάρει παγωτό και ήρθαμε εδώ.Eπέμενε πως ήθελε μικρά κομματάκια ενώ εγώ είχα νιφάδες σοκολάτας.Η εκφρασή του μαλάκωσε με την ανάμνηση.''Ήταν μια ομάδα αγοριών.Κανα δυο τους γνώριζα από εκεί που μέναμε.Tης χτύπησαν το αγκώνα της και γέλασαν.”
Σκαρφάλωσα στην διπλανή κούνια από εκείνη του Harry,ήμουν τόσο βυθισμένοι στις λέξεις που ήταν σαν να τις έβλεπα μπροστά μου.Η μικρότερη Jess και ο μικρός της αδερφός.Είχα δει φωτογραφίες και από των δυο από όταν ήταν έφηβοι,ο Harry γεμάτος με μπούκλες και λακκάκια.
YOU ARE READING
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...