Chapter 46

4.8K 402 26
                                    

Μόλις έφτασα στο σπίτι,ρίχνοντας το φούτερ μου και την τσάντα από την πόρτα.Τα συναισθήματά μου είχαν ηρεμίσει λιγάκι,ακόμα λίγο ταραγμένη αλλά τίποτα δεν συγκρινόταν με την φυσγή μου.Δεν είχα καμμία όρεξη να δω κανένα,επιλέγοντας να περπατήσω ως το σπίτι αντί να πάρω το λεωφορείο.Το ελαφρύ αεράκι έδειχνε να αποκαθιστά τα νεύρα μου,ξεραίνοντας τις υγρές ραβδώσεις που κυλούσαν κάτω στα μάτιαμου.Καθώς αδύναμα συλλογιζόμουν τι είχε υπωθεί και τι όχι,έσκυψα κάτω,ψηλαφώντας τα κορδόνια από τις μπότες μου.Ο,τι λαχταρούσα ήταν να συρθώ στο κρεβάτι και να χάσω τις αισθήσεις μου,οτιδήποτε για να χάσει η καρδιά μου τον πόνο που την βάραινε.Αλλά οι ενέργειές μου απότομα διακόπηκαν.Ο δυνατός κτύπος στην πόρτα ήταν απρόοπτος,εκλπήσσοντάς με και τινάζοντας το σώμα μου.Χαρρυ.Απεγνωσμένα ψηλάφισα το χερούλι,τρβαβώντας για να ανοίξω την πόρτα.Αλλά καθώς κοίταξα,δεν ήταν αυτός που ήλπιζα οτι ήταν.Ο Τομ στεκόταν μπροστά μου,λαχανιασμένος,σταγόνες ιδρώτα άστραφταν στο μέτωπό του.Η έκφρασή του ήταν κάτι από απελπισία και φόβο.

''Τομ;Τι συμβαίνει;'' Ρώτησα με ανησυχία

Ένα χέρι άρπαξε το μπράτσο μου.

''Πρέπει να έρθεις μαζί μου.'' Αναπήδησε

''Γιατί,τι συμβαίνει;Που είναι ο Χαρρυ;''

Η φωνή μου εμφάνισε σημάδια από απελπισία,σπάζοντας καθώς η τελευταία ερώτηση απελάθει με μια πανικοβλιμένη αναπνοή.Oh θεε,ο Χαρρυ.

''Έλα μαζί μου,θα σου εξηγήσω στον δρόμο.''

Δεν σκέφτηκα να πάρω το φούτερ μου,εκτός απο το να αρπάξω τα κλειδιά μου από την τσάντα μου,χτυπώντας την πόρτα και τρέχοντας μετά τον Τομ στο όχημα που είχε αφήσει τρέχοντας.Βιαστικά μπήκα,παίρνωντας τη θέση του συνοδηγού.Το αυτοκίνητο ξεκίνησε πρίν μπορέσω να βάλω την ζώνη μου,αγωνιωδώς κοιτόντας τον Τομ για κάποιου είδους εξήγηση της ξαφνικής του άφιξης.

''Βο,το έχασε,ο Χαρρυ πήγε να ψάξει τον Σκοτ.''

Το στομάχι μου έπεσε,δάχτυλα ελαφρά άρπαξαν το ύφασμα του καθίσματος με τις βιαστικες λέξεις.

''Τομ'' Προσπάθησα να τον ενθαρρύνω

DARK (Μετάφραση)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora