Η γροθιά μου χτύπησε την μαύρη πόρτα μπροστά μου.Το μόνο που έπρεπε να περιμένω ήταν μερικά λεπτά πρίν ένα αρκετά ψηλό,με σγουρά μαλλιά αγόρι εμφανιστεί.Ήταν ακόμα ντυμένος με τα ρούχα της προπόνησης,ξυπόλητος καθώς στάθηκε πρίν από εμένα.
''Γειά σου όμορφη.'' ο Harry χαμογέλασε κάτω σε εμένα.
''Γειά.'' Χαμογέλασα ντροπαλά.
Το χέρι μου πιάστηκε σφιχτά από το δικό του,τραβώντας με στον διάδρομο του διαμερίσματος του πρίν κλείσει την πόρτα πίσω μου.
''Ξέρεις,θα μπορούσα να έχω έρθει και να σε σηκώσω.'' Μίλησε ενώ αφαίρεσε την τσάντα από τον ώμο μου.
''Είναι μια χαρά.''
Αργά δούλευα στην κτητική ανάγκη του Harry συνεχώς να με προστατεύει.Απρόθυμα με άφησε να περπατάω πρός το διαμέρισμά του μόνη μου μετά την συζήτησή μας στο τηλέφωνο.Αλλά αυτό ήταν μετά από δέκα καλά λεπτά προσπαθώντας να με πείσει αλλιώς.
''Ωστόσο ευχαριστώ για την πρόταση.'' Χαμογέλασα.
Ήθελα να ξέρει ότι η φροντίδα του απέναντί μου ήταν ευπρόσδεκτη.Ο Harry με έκανε να νιώθω αφαλή.Ήξερα ότι αμυντικός χαρακτήρας του πρός τις γυναίκες είχε ακμάσει απο την παιδική ηλικία του.Είχε ωριμάσει πάρα πολύ γρήγορα,παίρνοντας τον ρόλο του μόνου αρσενικού στο σπίτι.Ο προστάτης.
Οι σκέψεις απότομα κόπηκα όταν τα χείλη του Harry ακούμπησα τα δικά μου.Το φιλί ήταν γλυκό,κράτησε λίγα δευτερόλεπτα πρίν να τραβηχτεί μακριά,τρίβοντας την μύτη του στην δικιά μου.Τα χέρια μου ήταν τοποθετιμένα στο στήθος του,αισθάνοντας τον δυνατό κορμό του μέσα από το άσπρο μπλουζάκι που φορόυσε.Οι παλμοί μπορούσαν να ακουστούν καθώς ο Harry σιγοτραγουδούσε ικανοποιημένος από το άγγιγμά μου,δάχτυλα αργά σύρονταν πάνω στο πρόσωπό του.Άρπαξα το σκούρο ύφασμα συους γοφούς του,τραβώντας τον ελαφρά.
''Αγαπώ αυτό το σορτσάκι.'' Παραδέχτηκα χαμογελώντας πάνω σε εκείνον.
''Oh ναί;'' Ρώτησε,φρύδια σηκώθηκαν.
Ο τόνος του ήταν κοροιδευτικός,μακριά δάχτυλα βούρτσιζαν τυχαίες τούφες απο τα μαλλιά μου μακριά από το πρόσωπό μου.
STAI LEGGENDO
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...