Chapter 13

7.1K 566 123
                                    

 Στηρίχθηκα στους αγγόνες μου ξαπλωμένη μπροστά ενώ κυλούσα προς τα κάτω άσκοπα το Tumblr. Έκανα κοινοποίηση ένα ποστ που βρήκα ιδιαίτερα διασκεδαστικό και συνέχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω της ιστοσελίδας. Η μαμά μου είχε φύγει για λίγο. Πήγε επίσκεψη σε έναν άρρωστο συγγενή τον οποίο ποτέ δεν είχα γνωρίσει. Την είχα πάρει τηλέφωνο το πρωί και την ρώτησα τι γίνεται , ακούστηκε λίγο απογοητευμένη. Ακόμα δεν είχε ιδέα πότε θα επιστρέψει στο σπίτι , την είπα να μην ανησυχεί . 

 Γύρισα το κεφάλι απότομα όταν άκουσα το κινητό μου να χτυπά . Ξεφύσησα αφού δεν ήθελα να κουνηθώ από την άνετη θέση που είχα. Κύλισα βαριεστημένα , τα δάχτυλά μου κράτησαν σφιχτά την συσκευή . Το όνομα της Zoe έλαμψε στην οθόνη . Άνοιξα το μήνυμα.

Zoe: “Χέιι , απλά ήθελα να ξέρεις ότι θα έχουμε βραδιά ταινίας στο σπίτι μου αύριο. ΦΕΡΕ ΠΑΓΩΤΌ!!Xx.”

Γέλασα πριν απαντήσω, Οι βραδιές ταινία σχεδόν πάντα κατέληγα με εμάς να κουβεντιάζουμε και να ξεχνάμε την ταινία που έπαιζε στην τηλεόραση. Δεν τους είχα δει τώρα τελευταία και αισθανόμουν πως θα είχαν μεγάλο ενδιαφέρον για την κατάσταση μου με τον Χάρρυ.

 “Υπέροχα!! Να με θεωρείται μέσα.Xx ” απάντησα.

 Άφησα το κινητό μου στο πάπλωμα και κοίταξα πίσω στην οθόνη του λάπτοπ. Ένα μικρό γέλιο ελευθερώθηκε από τα χείλια μου καθώς το κινητό μου ξανά χτύπησε μερικά δευτερόλεπτα αργότερα. Τα δάχτυλά μου ξεκλείδωσαν την συσκευή αυτόματα, η προσοχή μου ήταν ακόμα στο Tumblr ενώ άνοιγα το μήνυμα 

 Χάρρυ “Πως είναι το μεσαίο όνομα σου;x ”

Κατσούφιασα μπερδεμένη μέχρι που είδα την κορυφή την οθόνης. Χάρρυ. Δεν είχε ξανά ρωτήσει τίποτα σχετικό με εμένα , δεν ήμουν σίγουρη αν πρέπει να του αυτή την πληροφορία. Τα δάχτυλά μου πασπάτεψε την θήκη του κινητού μου πριν πληκτρολογήσω.

“Grace.”

                                                                 *Το επόμενο βράδυ.*

  ‘Σε-σε έσωσε, ο Χάρρυ σε έσωσε?’ Έγνεψα καταφατικά.

 Τα κορίτσια με κοιτούσαν κατάπληκτα με αυτά που τους είχα πει. Είχαμε καθίσει όλες κάτω στο σαλόνι της Zoe , υπήρχαν παντού μαξιλάρια. Όπως είχα προβλέψει είχαμε αγνοήσει την ταινία που έπαιζε στην τηλεόραση και συζητούσαμε τρώγοντας παγωτό.

DARK (Μετάφραση)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang