Harry's POV
Η Μπο ήταν λίγο περίεργη τις τελευταίες μέρες.Φαινόταν λες και οι σκέψεις της ήταν σε άλλα πράγματα.Ευχήθηκα να μην συνέβαινε αυτό επειδή μετάνιωσε για το σεξ που κάναμε.Οι κινήσεις μου προς αυτήν ήταν κάπως μαζεμένες, προσεκτικές, χωρίς να θέλω να την πληγώσω περισσότερο απ' ότι την έχω ήδη.Οι σκέψεις για το τι είχε συμβεί στο δωμάτιο της ήταν ακόμη δύσκολες για εμένα, ήμουν θυμωμένος με τον εαυτό μου που έχασε τον έλεγχο.Η Μπο ποτέ δεν έπρεπε να βρεθεί υπό αυτή τη μεριά του εαυτού μου.
Όταν μπήκα στο δωμάτιο η πλάτη της Μπο ήταν γυρισμένη προς εμένα, ενώ ήταν μαζεμένη σαν σάκος.Το πάνω μέρος του σώματος της στολιζόταν από ένα δικό μου σκουρόχρωμο, καρό πουκάμισο.Τα μανικέτα ήταν γυρισμένα.Το πουκάμισο ήταν φανερά πιο μεγάλο από την ίδια.Το τζιν της φαινόταν υπέροχο έτσι όπως κολλούσε πάνω στις καμπύλες της φιγούρας της, κάτι που πάντα μου άρεσε πάνω της.Χαμογέλασα, προχωρόντας προς το μέρος της.Τα χέρια μου τυλίχτηκαν σφιχτά γύρω της αγκαλιάζοντας την.Έβαλα το πιγούνι μου στον ώμο της.Η στάση μας μου επέτρεψε να μυρίσωτο γλυκό της άρωμα.
"Εγώ είμαι." γέλασα απαλά
Ένα από τα χέρια μου ταξίδεψε στο στήθος της, πιέζοντας της το με την παλάμη.Η καρδιά της σφυροκοπούσε, χτυπούσε ενάντια στο άγγιγμα μου.
"Είσαι καλά;" την ρώτησα λίγο ανήσυχα
"Ει-Είμαι εντάξει." τραύλισε
Τα χείλη μου άφησαν απαλά φιλιά στον λαιμό της για να την ηρεμίσουν.Απογοητεύτηκα όταν απομακρύνθηκε.Έβαλε το λάπτοπ ανάμεσα μας όταν επιχείρησα να την ξανά πλησιάσω.Η Μπο πρόσεξε το κατσούφιασμα μου, τα μπερδεμένα χαρακτηριστηκά του προσώπου μου την ώθησαν να μιλήσει.
"Τα i-tunes μου έχουν κάποιο πρόβλημα..αναρωτιόμουν αν θα μπορούσες να τα κοιτάξεις λίγο."
Με κρυφοκοίταξε προσεκτικά, η ερώτηση της τελείωσε με το δάγκωμα του κάτω χείλου της.Χαμογέλασε ντροπαλά όταν πήρα την συσκευή ακουμπόντας στιγμιαία τα δαχτυλά μας.
"Φυσικά" απάντησα
Όταν έσκυψα το χέρι της ακούμπησε τον ώμο μου.Άφησε ένα απαλό φιλί στο μάγουλο μου.Η ζέστη του φιλού της έμεινε πάνω στο δέρμα μου.
ESTÁS LEYENDO
DARK (Μετάφραση)
FanficBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...