Chapter 42

7.3K 402 49
                                    

Τα χέρια του Harry γλίστρησαν για τα δικά μου καθώς ανέκτησε το κινητό του από το τραπέζι.Θαύμασα την μισή πλευρά του προσώπου του,χείλια ελαφρώς φούσκωσαν καθώς συγκεντρώθηκε στο κείμενο που είχε βουίσει στα εισερχόμενα.Ένα μικρό χαμόγελο κόσμισε το στόμα του προτού γυρίσει σε εμένα. 

''Θυμάσαι τον,Sean;'' Με ρώτησε 

''Ναί,το ζωγράφο φίλο σου.'' Ο Harry γέλασε με την περιγραφή μου.

 ''Λοιπόν,έχει φύγει για λίγο καιρό και με ρώτησε εάν θα μπορούσα να ελέγξω και να βεβαιωθώ ότι ολα στο στούντιό του είναι εντάξει.Θα έρθεις μαζί μου;'' Έγνεψα,χαμογελώντας. 

''Τώρα;'' Τα φρύδια μου μεγάλωσαν. 

''Ναι.'' 

''Μισό να πάρω τα παπούτσια μου.'' 

Απέσυρα τα πόδια μου από τα γόνατα του Harry και σηκώθηκα από τον καναπέ.Όταν επέστρεψα έτοιμη για να φύγουμε,είχε κλείσει την τηλεόραση και είχε βάλει τα converse του. ''Έλα.''

 *** 

Το αυτοκίνητο σταμάτησε στην άρκη πρίν ο Harry κλείσει την μίζα του.Τα λακκάκια του εμφανίστηκαν,βγήκε από το όχημα προχωρώντας πρός την πλευρά μου.Το σώμα μου γλίστρησε κάτω,τα πόδια μου ήρθαν σε επαφή με το πεζοδρόμιο.Ήμουν ελέυθερη να εξετάσω το περιβάλλον καθώς ο Harry σιγουρευόταν ότι το αυτοκίνητο ήταν κλειδωμένο.Δεν είχα ξαναβρεθεί σε αυτό το μέρος της πόλης πρίν.Ακόμα και στο σκοτάδι κατάφερνα να αποπνεύσω μια δημιουργική αύρα.Θα έβρισκες σίγουρα άτομα να σκύβουν πάνω από σημειωματαρια καθώς μετέφεραν την φαντασία τους από το μυαλο στο χαρτι καθισμενοι σε καφετεριες.Υπήρχε ένα 'μείγμα' από μοντέρνα και παραδοσιακή αρχιτεκτονική κατά γραμμή του δρόμου,ψηλά δέντρα κατά μήκος του δρόμου. 

''Βο.''

DARK (Μετάφραση)Where stories live. Discover now