Εγώ άσκοπα έψαχνα τα μηνύματα στο κινητό μου, τα δάχτυλά μου να χτυπάνε το τιμόνι ενώ άκουγα ‘The Vaccines’, περιμένοντας την Βο να τελειώσει από την δουλειά. Το τηλέφωνο τοποθετήθηκε στο ταμπλό του αυτοκινήτου μου προτού κοιτάξω το ρολόι. Τι της έπαιρνε τόση ώρα; Ήμουν έτοιμος να πάω να την ψάξω όταν η πόρτα του καταστήματος άνοιξε. Εκείνη αδέξια βημάτισε έξω, πιθανώς μπερδεύοντας τα ίδια της τα πόδια, γνωρίζοντας την Βο. Αλλά η προσοχή μου έπειτα εστίασε στον τύπο που την ακολουθούσε από πίσω της. Το δεξί μπράτσο μου σφίχτηκε γύρω από το τιμόνι καθώς αυτός γρήγορα έπιασε τον πήχη της, βοηθώντας την να σταθεροποιηθεί. Γιατί την άγγιζε;
Του χαμογέλασε προτού της δώσει το κινητό του. Τι τρέχει; Έσπρωξα τις μπούκλες μου πίσω πριν συνεχίσω να παρακολουθώ την αλληλεπίδραση. Δεν μου άρεσε ο τρόπος που την κοιτούσε… ο πόθος του για αυτήν. Αλλά παρέμεινα στο αυτοκίνητο, γνωρίζοντας πως η Βο δεν θα το εκτιμούσε εάν παρέμβαινα. Όσο περισσότερο τους κοιτούσα, τόσο πιο σφιχτή γινόταν η γροθιά μου, οι αρθρώσεις να αλλάζουν σε άσπρες.
Καθώς απομακρύνθηκε, τα μάτια του την ακολούθησαν. Το έκανε πασιφανές ότι την παρακολουθούσε. Ακόμα και όταν πήδηξε στο αυτοκίνητό μου, υπήρχε μια μικρή κλίση στο κεφάλι του ενώ παρακολουθούσε τα οπίσθιά της. Ω γάμα το.
«Ποιος είναι αυτός;» Ρώτησα παγερά.
«Γεια και σε εσένα, Harry.» Μου απάντησε σαρκαστικά προτού φιλήσει το μάγουλό μου. Τα δάχτυλα της Βο βούρτσισαν προς τα πίσω μερικές τούφες μαλλιών από το πρόσωπό της καθώς μελετούσε την λιγότερο από ευχάριστη έκφραση μου.
«Ποιος είναι αυτός;» Επανέλαβα λίγο πιο θυμωμένος.
«Ο Dan.» Είπε χαμηλόφωνα, κοιτώντας κάτω για να ξεκινήσει να παίζει με τα νύχια της.
«Και;» Σήκωσα τα φρύδια μου.
«Και μόλις ξεκίνησε να δουλεύει στο κατάστημα.»
«Γιατί σου έδωσε το τηλέφωνό του;»
Κοίταξε θαρραλέα προς εμένα. Τα χείλη της χωρίστηκαν για να μιλήσει αλλά μετά έκλεισαν. Παρακολούθησα το βλέμμα της να πέφτει κάτω ξανά.
«Ει- είναι καινούργιος στην περιοχή. Ρώτησε εάν θα μπορούσε να έχει τον αριθμό μου για να τον ξεναγήσω.» Η Βο απάντησε χαμηλόφωνα.
Νευρικά δάγκωνε τα νύχια της ενώ κοίταξε κάτω στα μπούτια της για άλλη μια φορά.
«Δεν θα τον ξεναγήσεις.» Αντιμίλησα.
VOUS LISEZ
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...