Chapter 23

7.7K 489 5
                                    

«Είσαι καλά;» Ρώτησε ο Harry.

Δεν ήμουν εντελώς έτοιμη να του δώσω ολοκληρωτικά τον εαυτό μου. Και χωρίς να πω απευθείας τις λέξεις γνώριζα ότι ο Harry το ήξερε. Στεκόταν στην άκρη του κρεβατιού, το νέο εκτεθειμένο στήθος του αποκαλύφθηκε σε εμένα. Το μπουφάν και η κοντομάνικη μπλούζα του ήταν απλωμένα κατά μήκος του πατώματος. Περίμενε για το μικρό μου νεύμα πριν βγάλει την ζώνη του. Το μεταλλικό κούμπωμα κουδούνισε καθώς το κουμπί του τζιν του ανοίχτηκε, το φερμουάρ τραβήχτηκε προς τα κάτω. Ξάπλωνα κοιτώντας τον έντονα ενώ ξεντυνόταν πριν από εμένα. Η καρδιά μου να χτυπάει γρήγορα καθώς όλο και περισσότερο από το μαλακό, μαυρισμένο δέρμα του αποκαλυπτόταν. Κράτησα το εσώρουχό μου, μια φαρδιά κοντομάνικη μπλούζα κάλυπτε τον κορμό μου καθώς τράβηξα το λεπτό κάλυμμα στο στήθος μου.

Το γεμάτο κάτω χείλος του Harry είχε πιαστεί ανάμεσα στα δόντια του καθώς με κοιτούσε. Γέλασα ντροπαλά, τα μάγουλα μου να κοκκινίζουν. Τον άκουσα να γελάει καθώς έσπρωξε το παντελόνι του στο πάτωμα. Βημάτισε έξω από αυτό, σκαρφαλώνοντας στο τέλος του κρεβατιού. Μάτια σκοτεινά καθώς κρατούσαν επαφή.

Κατάπια νευρικά καθώς ο Harry μπουσούλησε αργά προς εμένα. Το λεπτό κάλυμμα που μας χώριζε τρίφτηκε ανάμεσα στους γυμνούς μηρούς μου καθώς στήριξε το σώμα του ανάμεσά τους. Το κεφάλι του χαμήλωσε προς το δικό μου, τα γεμάτα χείλη του να αφήνουν φιλιά στα μάγουλά μου, έπειτα στο στόμα μου. Με ξάφνιασε ελαφρώς καθώς οι γοφοί του μαλακά κύλησαν μέσα στους δικούς μου. Η τριβή που δημιουργήθηκε με έκανε να παλέψω για να πάρω ανάσα. Οι πράξεις φαίνονταν πολύ πιο ενδόμυχες τώρα απ’ ότι στο πάρκο. Μια αλλαγή στην ατμόσφαιρα, όχι τόσο απελπισμένη. Ο ρυθμός πιο αργός, πιο ρομαντικός αλλά το ίδιο έντονος. Η έλλειψη ρούχων μας να προστίθεται στην αίσθηση της θερμής επίδρασης.

Το όμορφο πρόσωπο του Harry φωτιζόταν αμυδρά από το λαμπερό φως των φωτιστικών μου. Το στόμα του να ανοίγει από την ευχαρίστηση καθώς τα μάτια μας κλειδώθηκαν. Δεν μπορούσα παρά να κλαψουρίσω, οι καβάλοι μας τρίβονται μαζί μέσω του λευκού σεντονιού. Ελευθέρωσε ένα βραχνό μούγκρισμα καθώς περιέστρεψα τους γοφούς μου. Οι θερμές κινήσεις μας να έχουν μια εντελώς εμφανή επίδραση στον Harry. Η διόγκωση μέσα από το boxer του να γίνεται σκληρή ενάντιά μου.

Τα χείλη του πιέστηκαν βιαστικά στα δικά μου σε ένα έντονο φιλί. Οι ήχοι που εκπέμπονταν από τα στόματά μας να καλύπτουν ο ένας τον άλλο. Το χέρι μου ταξίδεψε πάνω στα μαλλιά του, χτενίζοντας τις απαλές μπούκλες του προτού τις τραβήξω ανάμεσα στα δάχτυλά μου. Ο Harry μούγκρισε σε απάντηση. Η απόσταση ανάμεσα στα λαχανιασμένα σώματά μας μειώθηκε, τα στήθη μου να πιέζουν στο δικό του σκληρό στήθος. Τράβηξα ελαφρώς τις μπούκλες του, οδηγώντας το κεφάλι του στο πλάι αφήνοντας μικρά φιλιά κάτω στον λαιμό του.

DARK (Μετάφραση)Kde žijí příběhy. Začni objevovat