Chapter 43

4.8K 392 26
                                    

Ο Dan και εγώ είχαμε αναλάβει να κλειδώσουμε το κατάστημα καθώς ο Steve έλειπε επειδή είχε επισκεφτεί την οικογένεια του. Τα δάχτυλα μου ως συνήθως έφτιαχναν τα άλμπουμ, τοποθετώντας τα πίσω με αλφαβητική σειρά. Ήταν μια αγγαρεία την οποία είχα συνηθίσει μετά που οι πελάτες έπαιρναν γρήγορες αποφάσεις και τοποθετούσαν τις θήκες σε ακατάλληλη θέση. Το ισόγειο του καταστήματος ήταν άδειο, ο Dan να ελέγχει και να ξεκαθαρίζει τις παραγγελίες στο πίσω δωμάτιο.

Όταν ο ήχος της πόρτας ήχησε δεν έδωσα και πολλή σημασία, παίρνοντας ένα άλλο δίσκο για να τον μετακινήσω. Τούφες μαλλιών συμμαζεύτηκαν πίσω, καθαρίζοντας την όραση μου.

«Συγνώμη, κλείσαμε!» Φώναξα πίσω μου.

Βάδισα λίγο πιο μακριά στον διάδρομο ψάχνοντας για το τμήμα ‘Τ’. Αλλά τα αυτιά μου γρήγορα ξεχώρισαν το σύρσιμο βαριών βημάτων πάνω από τον ήχο του τραγουδιού που έπαιζε τώρα. Ένα παράξενο συναίσθημα διαπέρασε το σώμα μου. Ήταν μια μοναδική αίσθηση, κάτι να μου λέει πως αυτός που ήταν πίσω μου δεν είχε την πρόθεση να φύγει. «Γεια σου, Όμορφη.»

Τεντώθηκα. Ο χαιρετισμός συνήθως έφερνε μια ανατριχίλα σε όλο μου το είναι, με τις βραχνές λέξεις να έχουν ειπωθεί από το στόμα ενός σγουρομάλλη άντρα. Το κάτω χείλος μου έτρεμε καθώς το στομάχι μου ανακατεύτηκε. Ο κρότος του πλαστικού με έκανε να αναπηδήσω, το άλμπουμ που κρατούσα να πέφτει στο πάτωμα μπροστά στα πόδια μου. Το χέρι μου υψώθηκε τρέμοντας στο στόμα μου, για να καλύψω την τρομαγμένη ανάσα μου να βγει σε λυγμούς. Μπορούσα να νιώσω την ένταση που εξέπεμπε το άτομο πίσω μου.

Δεν ήταν ο Harry.

Όταν παρέμεινα ακίνητη, ο καρπός μου πιάστηκε επίπονα προτού το σώμα μου γυρίσει βίαια. Οι φόβοι μου επιβεβαιώθηκαν καθώς κοίταξα πάνω προς τον άντρα που ο Harry είχε νικήσει στο ρινγκ. Δεν είχα καμία ελπίδα. Μπορούσα να πω πως χρησιμοποιούσε την απειλητική του στάση ως πλεονέκτημα, ο φόβος ήταν ο στόχος του καθώς στεκόταν πολύ κοντά σε εμένα. Το σκούρο μελάνι να που στριφογύριζε στο μπράτσο του ήταν το ξεχωριστό χαρακτηριστικό που είχε τραβήξει την προσοχή μου πρωτύτερα αυτή την εβδομάδα. Δεν είχα καμία απολύτως επιθυμία να βρίσκομαι με αυτόν τον άντρα. Το μόνο που ήθελα ήταν ο Harry.

DARK (Μετάφραση)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant