Chapter 19

9.4K 558 35
                                    

Ο Harry κάθισε στην άκρη του κρεβατιού καθώς περίμενε εμένα να κάνω ντους και να αλλάξω στο μπάνιο. Αποφάσισα να φορέσω ένα σορτσάκι κι ένα μπλουζάκι, με τόση ζέστη είναι αδύνατον να φορέσω κάτι άλλο. Μάζεψα τα μακριά μαλλιά μου πριν τα δέσω πίσω από το πρόσωπό μου.

‘’Ξέρεις, ακόμα δεν με πειράζει αν αλλάξεις εδώ.’’ Άκουσα την βραχνή φωνή του Harry μέσα από την πόρτα.

‘’Ακόμα δεν πρόκειται να  γίνει.’’ Κάλεσα πίσω.

Τον άκουσα να γελάει.

‘’ Ω, έλα, Bo. Σε έχω ήδη δει γυμνή.’’

Κοκκίνισα στα λόγια του, δεν υπήρχε περίπτωση να το ξεχάσω αυτό. Το μυαλό μου δεν μπορούσε να σκεφτεί τίποτα άλλο, εκτός από τον τρόπο που τα μεγάλα του χέρια με άγγιζαν. Τα δάχτυλά του, τα χείλια, η γλώσσα. Ποτέ δεν είχα βιώσει κάτι τόσο συντριπτικό όπως εκείνο το βράδυ. Οι σκέψεις μου σταμάτησαν από έναν χτύπο στην πόρτα.

‘’Booo.’’ Ο Harry παρακάλεσε μέσω του ξύλου.

Ξεκλείδωσα την πόρτα και βρήκα τον Harry, να ακουμπάει ενάντια στο πλαίσιο. Ένα χαζό χαμόγελο ήταν τοποθετημένο κατά μήκος του πανέμορφου προσώπου του, οι σκούρες μπούκλες του πάνω από το μέτωπό του καθώς τα πράσινα μάτια του με σάρωναν πάνω και κάτω.  

‘’Γαμώτο, έχεις ρούχα.’’ Με πείραξε.

Κοίταξα μακριά από αυτόν, τελειώνοντας τα μαλλιά μου στον καθρέφτη, όταν αισθάνθηκα τα ζεστά του χέρια στους γοφούς μου, από πίσω μου. Τα μακριά του δάχτυλά, ώθησαν το μπλουζάκι μου ελαφρώς προς τα πάνω,  οι άκρες τους ιχνογράφησαν το μυρμηγκιασμένο δέρμα μου.

‘’Αλλά θα μπορούσαμε να το αλλάξουμε αυτό.’’ Ψιθύρισε.

Ο Harry βαθιά γέλασε ενώ εγώ ‘πολεμούσα’ τα χέρια του.

‘’Πάμε.’’ Τον έβγαλα έξω από το μπάνιο.

Τα δάκτυλά μας ήταν αλληλοσυνδεμένα καθώς περπατούσαμε μέσα από το πάρκο.  Ο ήλιος χτυπούσε κάτω καθώς παιδιά πήραν μέρος σε παιχνίδια ‘κρυφτό’  στην παιδική χαρά. Τα μάτια μου, έπεσαν πάνω σε μια ομάδα αγοριών που έπαιζαν ποδόσφαιρο. Ποτέ δεν μπορούσα να καταλάβω πώς ήταν σε θέση να τρέχουν πάνω και κάτω στο γρασίδι ενώ ο καιρός ήταν έτσι. Απλά κοιτάζοντάς τους με έκανε να νιώθω ζεστή. Σχεδόν δεν μπορούσα να το πιστέψω όταν έπρεπε να πάρω μια δεύτερη ματιά σε ένα από τα αγόρια. Ο Jake. Προσευχόμουν ότι ο Harry δεν τον είχε δει γι’ αυτό προσπάθησα να μας κατευθύνω μακριά σε άλλη κατεύθυνση ,αλλά ήταν πολύ αργά.

DARK (Μετάφραση)Onde histórias criam vida. Descubra agora