Chapter 30

7.3K 503 60
                                    

Ο Harry καθόταν δίπλα μου στο τραπέζι που συνήθως κάθονται ενώ βοήθησε τρένο. Έφερνα συχνά ένα βιβλίο να διαβάζω καθώς  περίμενα για να τελειώσει την δουλειά. Ο Tom ήρθε σε εμάς λίγα λεπτά πριν και  συνέχιζα να απολαμβάνω το μυθιστόρημά μου, ενώ μιλούσαν για πυγμαχία. Αλλά το μυαλό μου περιπλανήθηκε και  σύρθηκε πίσω στην πραγματικότητα καθώς κάτι στη συνομιλία τους προκάλεσε το ενδιαφέρον μου. Μια μάχη. Το βιβλίο μου είχε τοποθετηθεί δίπλα μου. Ο Harry παρατήρησε την ξαφνική προσοχή μου, τα μάτια μου κοιτάζοντας ερωτηματικά σε αυτόν. Η συνομιλία τους σταμάτησε και πήρε το χέρι μου.

‘’Έχω έναν αγώνα.’’ Μου είπε.

Το άγγιγμα του αποσύρθηκε και γύρισε να πάει πίσω για να μιλήσει με τον Tom.

‘’Περίμενε, τι?’’ Κούνησα το κεφάλι μου. ‘’ Είπες ότι δεν αγωνιζόσουν.’’

‘’ Το ξέρω, αλλά κάτι έχει διευθετηθεί για την Παρασκευή το βράδυ.’’

Συνέχισαν να συνομιλούν μαζί μου,  καθόμουν μαζί  τους. Κοίταξα κάτω τα χέρια μου, παίζοντας με τα δάχτυλά μου, θυμήθηκα ότι ο Harry μου είχε πει ότι χτύπησε κάποιον πάνω από το βάρος του. Θα ήταν ένας κίνδυνος για τον ανταγωνιστή του.  Συνοφρυώθηκα , αρπάζοντας τον ώμο του Harry.  Με κοίταξε λίγο έκπληκτος στην μικρή διακοπή μου.

‘’Είναι στην ίδια τάξη με το βάρος σου?’’ απότομα ρώτησα.

Δίστασε, με κοιτούσε. Φάνηκε πως είχε μια εσωτερική μάχη, δεν είναι σίγουρος αν ήταν καλύτερο να αποκαλύψει ότι ορισμένες πληροφορίες.

‘’Harry.’’ O  τόνος μου ήταν απαιτητικός.

Τα δάχτυλά μου έσκαψαν μέσα στο δέρμα του. Αλλά ήξερα απογοητευμένα καθώς εξαπλώθηκα ένα χαζό χαμόγελο στο όμορφο πρόσωπό του.

‘’Είσαι χαριτωμένη όταν θυμώνεις.’’

Έφυγα μακριά όταν το χέρι του ήρθε για να βουρτσίσει το μάγουλό μου. Ο  Harry προσπαθούσε να με αποσπάσει και το σχέδιό του πέτυχε για λίγα  δευτερόλεπτα πριν συνειδητοποιήσω τι επρόκειτο να κάνει. 

‘’Σταμάτα το και απάντα στην ερώτηση.’’ Του είπα.

Τα φρύδια ήταν σηκωμένα στον λιγότερο από παρακλητικό τόνο μου. Μου έδωσε ένα αναιδή χαμόγελο, λακκάκια εμφανίζονταν στα μάγουλά του. Φαινόταν τόσο νέος.

 ‘’Όχι.’’

Το κεφάλι του Harry έγερνε προς την πλευρά, χαμογελώντας καθώς περίμενε να δει την αντίδρασή μου.

DARK (Μετάφραση)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon