Τα χείλη του άγγιζαν το σαγόνι μου όσο τα χέρια του τραβούσαν ελαφρός την μπλούζα κάτω από τον ώμο μου. Ο Χάρρυ δάγκωνε το καινούριο εκτεθειμένο δέρμα μου, κάνοντάς με να κλαψουρίζω. Το σώμα μου πάγωσε καθώς το μεγάλο του χέρι έθιγε ελαφρώς το κάτω μέρος του σώματός μου και κατευθυνόταν επικίνδυνα προς το καβάλο μου αλλά υποχώρησα προς τα πίσω πριν μπορέσει να με πιάσει. Τα μάτια του δεν έφυγαν καθόλου από το πρόσωπό μου. Η ανάσα μου έγινε πιο βαριά και γρήγορη όσο έπαιζε προσεχτικά με τις άκρες των δαχτύλων μου. Τα έμπλεξε με τα δικά του και με έσπρωξε σιγά προς τα εμπρός. Κάθισε στην άκρη του κρεβατιού και με κοιτούσε. Μου έπιασε το άλλο χέρι και με τράβηξε μπροστά μέχρι να σταθώ ανάμεσα στα πόδια του. Το στήθος μου πήγαινε γρήγορα πάνω κάτω καθώς ένιωσα το μεγάλο του χέρι στο πίσω μέρος των μοιρών μου. Σηκώθηκε και αυτό με ενθάρρυνε να δρασκελίσω στην αγκαλιά του. Ο Χάρρυ μετακινήθηκε προς τα πίσω πιο μακριά από το κρεβάτι. Έβαλα το χέρι μου στο στήθος του για να μην πέσω πάνω του. Το άγγιγμά μου αποχώρισε και τον έβλεπα να πιάνει το κουμπί από το πουκάμισο του. Τράβηξε γρήγορα το ύφασμα πάνω από το κεφάλι του και το πέταξε στο πάτωμα. Τα μάτια μου πήγαν κατευθείαν σε ένα σχεδιασμένο μαύρο σημείο του δέρματος στον κορμό του. Λαχάνιασα καθώς ο Χάρρυ έπιασε όλο το χέρι μου, το έβαλε πάνω στους ώμους του και με καθοδήγησε προς τα κάτω, πάνω στην αριστερή μεριά του λαιμού του.
"Σε παρακαλώ." Ικέτευσε.
Το χέρι του Χάρρυ άφησε το δικό μου και έμεινα έκπληκτη από τον εαυτό μου όταν συνέχισα να πιάνω το στήθος του. Οι μυς του ήταν τονισμένοι, σκληροί κάτω από τα απαλά μου δάχτυλα. Είδα το στόμα του ν 'ανοίγει και να βγάζει μια καυτή ανάσα καθώς ο δείκτης μου έτρεξε ελαφρά πάνω στην θηλή του και τα χείλη μου ταξίδευαν στο κάτω μέρος του κορμιού του. Προσεχτικά εντόπισα τις καθορισμένες γραμμές που σχηματιζόταν στο στομάχι του. Ο Χάρρυ δεν έπαιρνε τα σκοτεινά του μάτια από πάνω μου όσο εγώ βυθιζόμουν μέσα στις καμπύλες του. Περίεργος άφησα τα δάχτυλα μου να περιπλανηθούν στην γραμμή 'V' πάνω στους γοφούς του. Αλλά το άγγιγμά μου διακόπηκε όταν έφτασα στο μαύρο λάστιχο από το μποξεράκι του που ήταν ορατό πάνω από το τζιν. Πάγωσα, ακόμα καθόμουν στην αγκαλιά του Χάρρυ καθώς αυτός αργά ξεκούμπωνε την ζώνη του. Άνοιξε το κουμπί και τράβηξε προς τα κάτω το φερμουάρ. Τα μάτια μου έγιναν πιο πλατιά. Ο Χάρρυ έδρασε γρήγορα όσο εγώ προσπάθησα να φύγω από πάνω του, ένα από τα μεγάλα του χέρια έπιασε τον μηρό μου, το άλλο γλίστρησε στο κάτω μέρος της πλάτης μου στην προσπάθεια μου να τον αποφύγω.
YOU ARE READING
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...