Chapter 8

8.1K 647 51
                                    

Ο Χάρρυ κρέμασε τον δυνατό βραχίονά του στους ώμους μου, με τράβηξε πιο κοντά στο ζεστό του σώμα.  Είχε σκοτάδι έξω , ο δρόμος ήταν αμυδρά φωτισμένος από τις λάμπες που τρεμόπαιζαν όσο εμείς απομακρυνόμασταν από το αμάξι του .

 Ήταν περίεργο, τόσο όσο ο Χάρρυ με τρόμαζε άλλο τόσο ένιωθα ασφαλής μαζί του. Μάλλον έφταιγε το γεγονός ότι ήξερα πως κάνεις δεν θα διάλεγε να τα βάλει μαζί του.

''Το κάνεις αυτό με όλα τα κορίτσια ; "

Ο Χάρρυ μου έριξε μια γρήγορη ματιά.

"Τι εννοείς;" ρώτησε.

Έστρεψα το βλέμμα μου κάτω στο έδαφος όσο συνεχίζαμε να περπατάμε.

 "Τις τρομάζεις για να είναι μαζί σου." είπα γρήγορα.

Χαμογέλασε ελαφρός με τις λέξεις μου, τα δάχτυλά του πίεσαν τον ώμο μου.

"Λοιπόν σε τρομάζω." Επιβεβαίωσε στον εαυτό του.

Έκανε μια παύση πριν ξανά μιλήσει.

"Είσαι η μοναδική, τα περισσότερα κορίτσια είναι πρόθυμα." χαμογέλασε με περηφάνια.

Ο αέρας φύσηξε, μεταφέροντας τα μακριά μαλλιά μου πίσω. Ανατρίχιασα λίγο όσο το χαλαρό αεράκι ακουμπούσε το ακάλυπτο δέρμα από την μπλούζα , το στήθος και τον λαιμό μου.

 Ο Χάρρυ με έφερε πιο κοντά του όταν με παρατήρησε να τραβάω την ζακέτα μου πιο σφιχτά γύρο από το κορμί μου.

"Η μαμά σου μου είπε ότι δεν θα γυρίσει το βράδυ , μπορείς να μείνεις σε εμένα."

"Τι; Όχι." Σταμάτησα απότομα.

Το χέρι του έπεσε από τους ώμους μου και πήρε τον καρπό μου σφιχτά στην μεγάλη του παλάμη.

"Θέλω να μείνεις σ' εμένα." Είπε με βραχνή φωνή.

"Θα είμαι μια χαρά και μόνη μου."

Μπορούσα να δω από το σαγόνι του την υπερένταση που του είχε προκαλέσει η άρνησή μου. Αλλά επέλεξα να μην το συνεχίσω.

***

Έχω την εντύπωση ότι ο Χάρρυ ξέρει τον μπράβο στην πόρτα του κλαμπ. Κούνησαν τα χέρια τους και ο γεροδεμένος άντρας μετακινήθηκε στην άκρη για να μας επιτρέψει την είσωδο , αυτό προκάλεσε αρκετή ενόχληση στον κόσμο που περίμενε στην γραμμή.

 Τα δάχτυλά μου μπλέχτηκαν με τα δικά του όσο με τραβούσε δυνατά για να περάσουμε ανάμεσα από το ιδρωμένο πλήθος καταλήγοντας σε κάτι τραπεζάκια στην πίσω μεριά του μαγαζιού.

DARK (Μετάφραση)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz