Ο Harry έκλεισε την πόρτα του δωματίου μου καθώς εγώ γρήγορα κατευθύνθηκα προς την άλλη πλευρά του σκοτεινού χώρου. Τα δάχτυλά μου έψαξαν τριγύρω για τον διακόπτη στα φωτάκια νυκτός μου. Εκείνη την στιγμή είδαμε το δωμάτιο που ήταν καλυμμένο από μία απαλή απόχρωση του ροζ. Γύρισα να αντικρύσω τον Harry όπου είχε βγάλει τα κλειδιά του, το κινητό του και το πορτοφόλι του από την πίσω τσέπη του τζιν του. O πηρύνας τον καταπληκτικών ματιών του κοίταζαν εμένα καθώς πασπάτευα με τα χέρια μου, τα πόδια μου.Ήξερα πως η νευρικότητά μου ήταν φανερή, παίρνοντας ένα μικρό χαμόγελο από τον Harry.
"Έλα εδώ."
Τα μακριά του δάχτυλα εκτείθηκαν προς το μέρος μου, τα πόδια μου κινόντουσαν προς αυτόν για να δεχτώ την χειρονομία του. Κατάπια δυνατά από την αμηχανία μου, δαγκώνοντας το κάτω χείλος μου. Το αριστερό του χέρι τυλίχθηκε γύρω από την μέση μου, φέρνοντας με απαλά πιο κοντά του.
"Είσαι ασφαλής. Θα σε κρατήσω ασφαλή." Ψιθύρισε.
Και τον πίστεψα. Ήξερα πως ο Harry δεν θα σταματούσε σε τίποτα προκειμένου να με προστατεύσει. Ήταν δύσκολο να περιγράψω σε κάποιον πως είχε ξεκινήσει η σχέση μας.Αλλα περισσότερο το πως είχε αναπτυχθεί. Θα μπορούσα να εμπιστευτώ τον Harry στην ουσία με τα πάντα. Αυτή είναι η αίσθηση που έχεις όταν είσαι ερωτευμένος; Να είσαι τόσο δεμμένος με κάποιον, που να θες να του δώσεις τα πάντα.
O Harry μου είχε ήδη δώσει την καρδιά του.
Ένα αθώο φιλί ήταν ανταλλαγμένο από τους δυο μας. Απομακρυσμένα, αλλά ακόμη τα χείλη μας να ακουμπούν το ένα το άλλο. Τα μέτωπά μας πιεσμένα το ένα στο άλλο καθώς προσεκτικά ακούμπησα το κάτω μέρος του στομαχιού του. Τα χέρια μου έτρεμαν ενώ έπιανα το κάτω μέρος της μπλούζας του. Η μπλούζα είχε αφεραιθεί από την μέση του, στεναχωρώντας με λίγο όταν είδα την πληγές που είχαν δημιουργηθεί από τον προηγούμενο αγώνα. Παρά αυτού, έδειχνε ακόμη απίστευτα όμορφος. Το μελαμψό δέρμα του ήταν λείο καθώς εντόπιζα τις καθορισμένες γραμμές επάνω στο στομάχι του.
YOU ARE READING
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...