Chapter 15

7.4K 620 36
                                    

Προχώρησα πίσω στο δωμάτιό μου, από το μπάνιο όπου είχα πάει για να αλλάξω ρούχα.O Harry συγκρατούσε τον εαυτό του με τους αγκώνες του όσο με έβλεπε να μπαίνω μέσα. Tα σκεπάσματα είχαν πέσει κάτω στο γυμνό του στήθος, και προσευχόμουν στον θεό το υπόλοιπο μισό του σώματός του να ήταν ήδη ντυμένο. Έκανα τον δρόμο μου πάνω στο κρεβάτι όσο ο Ηarry τράβηξε το πάπλωμα πίσω σε μένα για να γλιστρήσω μέσα σε αυτό. Ήταν ζεστά αλλά η ανατριχίλα διαπέρασε το σώμα μου όταν  ένα ισχυρό μπράτσο με έσυρε πιο κοντά στο σώμα του Harry. Υπήρχαν μερικά λεπτά σιωπής πρίν το μυαλό μου να περιπλανηθεί πίσω στην εικόνα του διαμερίσματος του Harry. Το στόμα μου φαίνεται σαν να πήρε την πρωτοβουλία και οι λέξεις άρχισαν να βγαίνουν προς τα έξω πρίν καταφέρω να τις  σταματήσω.

«Ποίοι ήταν οι άνθρωποι στην φωτογραφία μαζί σου;»

Ένιωσα το μπράτσο του να σφίγγει γύρω από την μέση μου. Το θέμα ήταν προφανώς κάτι που τον έκανε να νευριάσει. Το σώμα μου απομακρύνθηκε από το κράτημά του. Τα πρόσωπά μας ήταν κοντά. Οι μπούκλες του Harry έπεσαν στο μαξιλάρι όσο ακούμπησε ο καθένας στην μεριά του. Τα μεγάλα πράσινα μάτια του κοιτούσαν εμένα, καθώς ένιωθα την ζεστή του ανάσα να χτυπάει το δέρμα μου. Ήμουν έτοιμη να του πω να μην ανησυχεί αλλά αυτός μίλησε γρήγορα:

«Η μητέρα μου και η αδερφή μου Jess»

Παρατήρησα ότι αυτός και η αδερφή του δεν μοιάζουν σχεδόν καθόλου.

 «Είναι όμορφες. Πόσο συχνά τις βλέπεις;»

Κούνησε λίγο το κεφάλι του, το βλέμμα του έφυγε από το πρόσωπο μου. Μπορούσα να πω ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ο πόνος στα μάτια του ήταν προφανής.

«Χάρρυ.» Γύρισε αργά το κεφάλι του σε μένα. «Τι έγινε;»

Περίμενα υπομονετικά καθώς φαινόταν μπερδεμένος για το τι θα πει.

Harry’s POV

Κανείς δεν είχε ρωτήσει ποτέ για αυτές. Τα μπλε μάτια της Βο με κοιτούσαν σαν να περίμεναν να πω κάτι. Μάλλον το αλκοόλ που υπήρχε ακόμα μέσα μου, μου έδινε τη δύναμη που χρειαζόμουν, αλλά δεν περίμενα να πω τις λέξεις που βγήκαν από τα χείλη μου.

«Ο πα- ο πατέρας μου χτύπαγε την μητέρα μου.» τραύλισα.

Τα μάτια της γέμισαν με ανησυχία.

«Προσπάθησα να τον σταματήσω, αλλά δεν ήμουν αρκετά δυνατός.»

Έκλεισα τα μάτια μου με αυτές τις απαίσιες αναμνήσεις. Η μητέρα μου με πήγαινε στο δωμάτιο της αδερφής μου καθώς προσπαθούσε απελπισμένα να κρατήσει τον πατέρα μου μακριά από εμάς. Θυμάμαι που καθόμουν στο πάτωμα με την Jess, η οποία με κρατούσε αγκαλιά, τα χέρια της γύρω μου καθώς προσπαθούσαμε να μην ακούμε τον ήχο από τον κάτω όροφο.

DARK (Μετάφραση)Where stories live. Discover now