’’Είναι έτοιμος για το μέτρημα’’ Φώναξα
Είχα τον Harry στο στομάχι μου,καθισμένο στο κάτω μέρος της πλάτης του ακριβώς κάτω από τον κώλο του με ένα γόνατο του σε κάθε μεριά της μέσης μου.
Ένιωσα περίεργα επιτυχημένη καρφώνοντας το δεξί μου χέρι γύρω από την μέση του που ήταν λυγισμένη στον αγκώνα του.Η πόρωσή του να βλέπω αστυνομικά προγράμματα με προμήθευσε με την γνώση του να παλεύω.Η παιχνιδιάρικη μάχη,με έκανε να αναρωτηθώ αν ο Harry ήταν σε αυτή την θέση πριν μαχόμενος στο πάτωμα με την επιβολή του νόμου και δεμένος πριν συνοδευτεί σε ένα βανάκι.
Ήταν φοβερό να βρίσκεσαι στην κυρίαρχη θέση για μια φορά,αλλά μπορούσα να καταλάβω πως κρατιόταν πίσω,αφήνοντας με να επιδοθώ στο παιχνίδι.Η διαφορά δύναμης μας φάνηκε όταν το τηλέφωνο του Harry άρχισε να χτυπάει.Η απελευθέρωση του κορμού του ήταν πολύ εύκολο για την αρεσκεία μου αλλά αρνήθηκα να κουνηθώ από την άνετη θέση μου
‘’Εύκολο’’ο Harry τινάχτηκε καθώς ψιλάφησα την πίσω τσέπη του τζιν του.
Θα έλεγα ψέματα αν έλεγα πως θα αρνιόμουν την ευκαιρία να αισθανθώ τον ποπό του.Μια λάμψη στην οθόνη επιβεβαίωσε πως ήταν ένας φίλος του Harry.Αποδέχτηκα την κλήση και έβαλα το κινητό στο αυτί μου.
‘’Γεια σου Hayley'''
’Βο'' ο Harryαναδύθηκε από κάτω μου
Έγειρα το βάρος μου μπροστά λίγο ακόμα,κρατώντας τα χέρια του άλλη μια φορά
‘’Οοο Βο,βασικά σε εσένα ήθελα να μιλήσω,προσπάθησα να σε πάρω όμως το κινητό σου ήταν κλειστό.’’
Ακούστηκε πως ήταν λίγο περισσότερο απορροφημένη,ένας κρότος ακούστηκε μέχρι που απομακρύνθηκε από τον θόρυβο και η πόρτα έκλεισε.
‘’Οοο ναι πρέπει να το φορτίσω’’
Η φωνή μου αυξήθηκε στις τελευταίες λέξεις,γελώντας καθώς οHarry απότομα τέντωσε τους γοφούς του από το πάτωμα σε μια αποτυχημένη προσπάθεια να απαλλάξει τον εαυτό του από την ενόχληση.Η Hayley δεν φάνηκε να το πρόσεξε και συνέχισε την συζήτηση.
‘’Απλά αναρωτιόμουν αν ρούχα σου έτοιμα για την παρασκευή το βράδυ.Θα πάω για ψώνια αύριο το βράδι και θα ήθελα να ξέρω άμα μπορείς να έρθεις?''
''Αυτό θα ήταν τέλειο.''
‘’Μπο΄΄ο Χαρρυ με διεκοψε
Επιδεξια εβαλα το κινητο αναμεσα στο αυτι μου και στον ωμο μου,χρησημοποιωντας το άλλο μου χερι για να συγκρατησω πληρως τον Χαρρυ.
‘’είναι όλα ενταξει?Που είναι ο Χαρρυ?’’η φωνη της Hayley ηταν περιεργη
‘’είναι αδιαθετος αυτή την στιγμη’’γελασα,προσπαθωντας να κρατησω το κινητο στο αυτή μου ενώ συνεχιζα να πιεζω τον καρπο του πισω από την μεση του.
‘’Χα χα πολύ αστειο’’γκρινιαξε ο Χαρρυ πανω στο χαλι
‘’Λοιπον θα σε συναντησω εξω από την καφετερεια απεναντι από το σινεμα στις μια’’
‘’είναι ενταξει αν φερω και καποιους φιλους μαζι?’’
‘’φυσικα θα σας δω ολους εκει΄΄ μιλησε ευθυμα
‘’τα λεμε αυριο’’
Εκλεισα το τηλεφωνο,γερνοντας μπροστα για άλλη μια φορα για να πειραξω με καυτα φιλια το δεξι μαγουλο του Χαρρυ.Με εξεπληξε λιγο ένα σκληρο μουγκριτο που αντηχησε από το λαιμο του δειχνοντας ενοχληση.
‘’Τωρα,τωρα’’τον ηρεμισα ‘’μην κανεις τον λυκανθρωπο σε εμενα’’
‘’θα σε δαγκωσω’’ειπε χυδαια
Ημουν ετοιμη να απαντησω με κατι εφυες αλλα δεν χρειαζοταν.Τα ματια μου εκλεισαν σφιχτα και εκεινη την ωρα ο Χαρρυ διαπραγματευσε την αποδραση του,πιεζοντας με στο χαλι.Ηταν εκπληκτικο,αν όχι λιγο τρομακτικο,ποσο ευκολα γυρισε την κατασταση.
‘’Ουουυ’’κραυγασα
Το κινητο που κρατουσα αναπηδησε σε προστατευμενο πατωμα.Υψωσα τους ωμους μου καθως ο Χαρρυ με επανασυγχωνευσε από την καμπυλη του λαιμου μου,μια αδυναμη προσπαθεια να προστατευσω το δερμα μου από μια άλλη επιθεση από δοντια και χειλια.
‘’Σε προηδοποιησα,ετσι κι αλλιως προτιμω αυτή την θεση’’μιλησε αυταρεσκα
‘’Μολις με αφησες να κερδισω?’’
Δεν μπορουσα να συγκρατησω την απογοητευση στην φωνη μου.Δεν υπηρχε καμια αμφιβολια πως ηταν επιηκης μαζι μου,αλλα δεν ειχα καταλαβει το ποσο της υπομονης που ειχε δωσει ο Χαρρυ.Ηταν καπως γλυκο.
‘’Διανοητικα με ειχες πιεσει,αλλα όταν προκειτε για το φυσικο κομματι…’’
Το χερι μου επιασε το μαγουλο του όπως αιωρουταν από πανω μου.Η λαμψη στα ματια του θερμανθηκε με το αγγιγμα μου.Δεν εδωσε στον εαυτο του αρκετα ευσημα.
‘’Πιστευω πως εισαι εξυπνη’’
Ένα πλατυ χαμογελο φανηκε πριν φιλησε το τελος της μυτης μου
‘’και θα σε αφηνα να νικησεις οποιαδηποτε μερα’’
Ελαφρα εσπρωξα το στηθος του για να ελεγξω την σταθεροτητα του και σιγουρα μετατοπιστηκε αρκετα με την δυναμη μου πεφτοντας στην πλατη του.Η τηλεοραση ηταν ακομα ησυχη στο παρασκηνιο,ο Χαρρυ σηκωθηκε και εγυρε εναντια στον καναπε.Ενθαρυνθηκα με ένα παιχνιδιαρικο χαμογελο και συρθηκα πανω του και σταθηκα αναμεσα στα ανοιχτα ποδια του.Καθισαμε σε αυτή την σταση για λιγη ωρα,το κεφαλι του Χαρρυ ξεκουραζοταν πανω στον ωμο μου,καθως εβαλα πιο μακρια το κινητο μου να φορτιζει.Οχι δυο λεπτα αργοτερα και ειχα λαβει μυνηματα οπου οι φιλοι μου επιβεβαιωναν πως θα ερθουν για ψωνια.
‘’θα βγεις με την χαλει?’’
‘’ναι αυριο’’
΄΄θες να σε παω?’’προσφερθηκε αμεσως ο Χαρρυ,με την πλειοψηφια της προσοχης του ακομα στην τηλεοραση
Ειχαμε ξοδεψει τις τελευταιες 2 μιση ωρες με το να βλεπουμε ‘’Supernatural’’,μια σειρα που τον ειχα πεισει να παρακολουθησει.Με ευχαριστουσε με το ποσο γρηγορα ειχε πορωθει,σε σημειο να με αποσιωπει για να μπορει να ακουσει τους διαλογους
‘’Η λουσι η Σαρλοτ και η Ζοε θα ερθουν επισης΄΄τον πληροφορησα ησυχα
‘’Οο,καλα μπορω να τις παρω κι αυτές’’
Πιεσα ένα φιλι στο μαγουλο του ξερωντας πως δεν ειχε αναρωσει από την τελευταια τους συναντηση.Με την ανακριση τους και με την προσπαθεια τους να κανουν τον Χαρρυ να αποδειξει το επαγγελμα του.
***
‘’εισαι ετοιμη να φυγεις?’’ φωναξε ο Χαρρυ προς το δωματιο μου
‘’Περιμενε,περιμενε’’
Παντα αφηνω να ετοιμαζομαι το τελευταιο λεπτο για καποιον λογο,τρεχοντας γυρω από το δωματιο συλλεγοντας πραγματα που θα ηταν χρησιμα για μια βολτα στα μαγαζια.Δευτερολεπτα αργοτερα επιασα την ματια του Χαρρυ να κοιταει προς την πορτα μου,η γραμμη της ματιας του με ακολουθουσε καθως πηγαινα πανω κατω στην ντουλαπα μου.Εμοιζε σαν να ηταν θεατης σε αγωνα Τεννις.
‘’Μου ειπες πως ησουν ετοιμη να φυγεις΄΄σχολιασε
‘’Ναιι…λοιπονν…σκεφτηκα και κατι άλλο΄΄
Με περιμενε να παω στο μπανιο πριν εμποδισει την πορεια μου προς το δωματιο μου και πηρε θεση πανω στο στρωμα.Παρακολουθουσα από τον καθρεφτη καθως ο Χαρρυ χειριζε ατεχνως τις σελιδες από το τετραδιο μου που ειχα αφησει καταλαθος ανοιχτο.
‘’Τι είναι αυτό?’’το περιεργαστηκε,οι παλαμες του το εκαναν να φαινεται μικροτερο
‘’τιποτα΄΄
‘’γραφεις?
‘’ναιι,αλλα όχι και τοσο καλα΄΄απολογηθηκα
Σταθηκε αποτομα,κρατωντας την θεση του ψηλοτερα από ότι τα χερια μου θα το επετρεπαν.
‘’Χαρρυ’’παραπονεθηκα
Αμελησε την κατσαδα στον τονο μου,περιπατωντας στην μεγαλη πλευρα του δωματιου,ματια σκαναρωτας την σελιδα.Τον καταραστηκα που ηταν τοσο ψηλος.
STAI LEGGENDO
DARK (Μετάφραση)
FanfictionBo Ellis,είναι ένα φυσιολογικό κορίτσι,η ζωή της ήταν μια χαρά,μέχρι την μέρα που γνώρισε τον Harry.Η ζωή της άλλαξε απλά από ένα χώρο.Πίστευε ότι είναι επικίνδυνος και αυτός ότι είναι απλά ένα ακόμα πιόνι στο παιχνίδι του. Όμως κάτι άλλαξε όταν η B...