JungKook: Keď ja mi to poviem...Tak ver tomu že by neprežil.
Ja: Sľúbil si mi niečo!
JungKook len pretočil očami a ďalej hádzal krvilačné pohľady na nášho profesora španielčiny. Keď sa pozriem na to z uhla inej osoby tak mi to pripadá vtipné. Konečne zazvonilo na prestávku a všetci žiaci vybehli z triedy. Teda okrem mňa a Kooka. Mám pocit ,že pôjde somnou na záchod. JungKook sa postavil zo stoličky a naštvanou chôdzou išiel k profesorovi. Ajajaj mám pocit ,že toto nedopadne dva krát dobre.
JungKook: Ešte raz sa chytíte Taehyunga prisahám ,že za vami prídem do vášho bytu a zlomím Vám väz!
Profesor: Tae toto je tvoj priateľ predpokladám...
Ja: Nie je to moj priateľ!
JungKook: Nepleť sa do toho Tae!
Ako sa do toho nemám pliesť keď hovoria o mne? Veď hovoria o mne...Mám právo sa k tomu nejako vyjadriť.
Profesor: Mladý mohol by si sa ukľudniť...vyhrážanie sa? Vieš ,že ťa za toto môžme vylúčiť zo školy?
Nad týmto som sa musel pozastaviť. JungKook je tu teoreticky ma čierno pretože nie je žiak tejto školy. Takže by ho kľudne mohla odviezť odtiaľto polícia za takzvané ohrozenie žiakov alebo pedofilstvo. Predpokladám ,že je starší ako ja.
JungKook: A ja vás môžem udať za to ,že sexuálne obťažujete TaeHyunga!!
Ja: Ale on ma-
JungKook: Ticho Tae! Teraz sa rozprávajú dospelý.
Vážne? Dospelý? Skôr pedofil a vrah. Neviem čo je horšie... Je horšie nútene žiť s vrahom alebo je horšie mať hodinu s pedofilom? Toto je dosť zaujímavá otázka.
Naštvane som sa postavil zo stoličky a batoh som si dal na chrbát. Zobral som si zošit a hodil som ho do Kooka. On sa ma mňa prekvapene pozrel.Ja: Prestaň sa konečne správať ako idiot!
Naštvane som vyšiel z triedy von. Keď som videl Jimina pri mojej skrinke odľahlo mi. Rýchlo som išiel za ním a objal som ho. Objatie mi hneď oplatil a dám mi jemnú kamarátsku pusu na rameno.
Ja: Pozeral si včera noviny Minie?
Jimin: Áno prečo? Inak je mi to ľúto.
Ja: JungKook je ten vrah...Musíš mi pomôcť.
Nahrnuli sa mi slzy do očí a pozrel som sa na Jimina.
Jimin: To nemyslíš vážne Tae.
Ja: Myslím! On ma uniesol Jimin.
Stiekli mi po tvári slzy ktoré som si hneď zotrel.
Jimin: Musíme zavolať políciu.
Ja: O-on všetkých zabije p-prosím nie
Fňukol som mu do hrude a trocha som sa skrčil. Úprimne? Moc sa bojím aj keď to tak nevyzerá. Čo keď mu prepne v hlave a bude ma chcieť zabiť?
Jimin: To mi chceš povedať že on zabil všetkých tých policajtov?
Na nič iné som sa nezmohol len na prikývnutie. Jimin mi dal jemnú pusu na čelo a ja som sa viac na neho natlačil.
JungKook: JIMIN!
Keď som započul JungKookov dominantný hlas obmotal som ruky okolo Jimina a začali mi tiecť slzy po tvari. Ostatný žiaci to ignorovali a ďalej sa venovali svojim povinostiam.
Ja: Bojím sa Jimin.
JungKook ma chytil za ruku a odtrhol ma od neho. Ja som sa rozplakal ešte viac. Keď sa ma Kook chystal udrieť rychlo som sa mu vytrhol zo zovretia a utiekol som smerom do telocvične.... po pár minútach som vošiel do šatne kde som si sadol na lavičku a začal som sa celý triasť od strachu.
JungKook: Tae!? Kde si?!
V tom momente som mal pocit ako keby som stuhol a nevedel som so sebou pohnúť. Pozrel som sa na Jungkooka ktorý vošiel do šatne. Rychlo ku mne prišiel a chytil ma za krk.
JungKook: Asi si to včera nepochopil Tae. Patríš len mne!!!
Stlačil mi silno krk a ja som začal pociťovať ,že každú chvíľu odpadnem. Po chvíli mi ho pustil a ja som začal lapať po dychu. Znovu mi začali tiecť slzy po tvári.
JungKook: Prepáč zlato...Ja...Prepáč.
Hneď ma objal a ja som si skryl tvár do jeho hrude. Jeho tričko začalo byť poriadne mokré od mojich sĺz. Začal mi jemne bozkávať krk no ja som stále plakal.
JungKook: Nechcel som ti ublížiť Tae...Len nemám rád keď sa niekto dotýka toho čo je moje.
Prepáčte za chyby. Myslíte si ,že Tae odpustí Jungkookovi za to čo mu spravil?
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...