19.

525 28 9
                                    

(Oslepla som keď som to fotila)
🚧🚧🚧

Tak ako vždy som znovu premýšľal nad Jungkookom. V poslednej dobe nad ním často rozmýšľam ani sám neviem prečo. Po poslednej návšteve som u povedal ,že chcem aby sme boli len kamaráti. Ten vzťah by nebol dobrý... Síce ani sám neviem prečo ale mal som taký pocit.

Jimin: Nepremyslaj toľko nad ním.

Ja: Ale ja som nad ním neroz-

Jimin: Chceš klamať mňa alebo samého seba?

Ja: Dobre premýšľal som nad ním... Zaujíma ma čo môže robiť.

Jimin: Mal by si sa sústrediť na projekt zo psychológie.

Ja: Máš pravdu Oppa.

Povzdychol som si a Jimin ma zobral do objatia. Hlavu som si oprel o jeho rameno a pozeral som sa na čašníčku ktorá sa na mňa usmievala. Bolo to pekné mladé dievča. Vyzerala veľmi sympaticky. Áno som bisexual.

Jimin: Dáš si ešte colu?

Ja: Nie vďaka.

🚬🚬🚬

Viete čo je horšie ako test z matiky? Keď ho píšete zajtra a nič neviete. Na miesto učenia si užívam vonku s kamošmi. Išli sme do nejakého zábavného parku kde sú kolotoče a ďalšie takého blbosti. Na rovinu? Moc nemám v láske kolotoče a hlavne keď idú vysoko. Bojím sa totiž hrozne moc výšok.

Suga: Poďme na stenu! Počul som že tu majú tú najvyššiu a najrýchlejšiu stenu v celej Kórei!

Jimin: Ide saaaa!

Jin: Potom by sme si mohli vypiť.

Ja: S alkoholom súhlasím ale so stenou nie...Bojím sa výšok Hyung!

Suga: Neboj sa miláčik~

Ach bože on určite zase húlil. Takto ma vždy volá keď si dá brko alebo fono. (Keď neviete čo je to existuje net). Keď som sa pozrel na tú vysokú a rýchlu stenu tak sa mi z toho zatočila hlava.

(Keďže boli tie trhy tak som niečo nafotila a na tej stene som bola... skoro som vyletela :') literally to čo zažije Tae tak to sa stalo mne. Veď sa dozviete)

Ja: Čo keď odtiaľ vypadnem? Alebo teda skôr vyletím?

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ja: Čo keď odtiaľ vypadnem? Alebo teda skôr vyletím?

Suga: Tae neboj sa... Je tam taká hovadina ktorá ťa istí~

Ja: Viete čo...Um... Ja musím ísť domov.

Jimin: Neklam Tae~

Jin: Idem kúpiť lístky!

Jin rýchlo utekal k pokladni kde bol nejaký mladý chalan ktorý predával lístky na kolotoče teda konkrétne na túto stenu.

Ja: Jimin ja sa moc bojím~! Ja tam nechcem ísť!

Jimin ma chytil za mikinu a začal ma ťahať k tej stene. Jimin ma posadil na sedadlo a sadol si vedľa mňa. Jin sem rychlo pribehol a dal tomu mladému typkovi naše lístky. Chalani si posadali vedľa mňa a Jimin ma stále držal. Ten mladý chalan nás zaistil aby sme odtiaľ nevypadli. Ja som sa imaginárne pomodlil.

Stena alebo konkrétne ten kolotoč išiel zo strany na stranu dosť pomaly. Tohto som sa bál?

Ja: Veď to nič nie je. Ide to moc poma-

V tom momente to zrýchlilo smerom hore a ja som mal pocit ,že colu ktorú som vypil zachvilu vyvracam na ľudí ktorý pozerali na nás. A takto to pokračovalo ďalej (ak ste boli na stene tak viete ako funguje doslova takto: 🔁 )
Čakal som ,že ten hrozný krik zadržím v sebe ale nestalo sa tak. Hrozne som vrieskal od strachu. Keď som sa pozrel na chalanov tak sa nedržali toho istenia či čo to bolo. To sa mi zatmelo pred očami a na pár sekúnd som upadol do bezvedomia. Keď som sa prebudil tak som znovu vrieskal ako idiot a tá stena stále išla... po niekoľkých hrozných minútach to zastavilo a ja som odtiaľ vybehol. Celý som sa triasol takže som sa musel silno chytiť zábradlia.

Ahojte čaute ako si užívate? Zachvilu škola :c

Mafián Where stories live. Discover now