17.

540 31 1
                                    

⏳⌛️⏳
O rok neskôr:

Všetko sa zmenilo od kedy sme ja a JungKook rozdelený. Vnímam svet inak... čiernobielo... Cítim sa tak prázdny a bezcitný... čo sa všetko udialo za ten čas? Ja Vám to poviem.
JungKook plánuje menšiu pomstu... chce znovu zabiť všetkých policajtov. Moj kamoš Jack sa ho snaží dostať z väzenia keďže vie ako moc ho milujem... dúfam ,že bude každú chvíľu voľný.
Moc za Jungkookom nechodím. On sám si to tak želal.

A čo sa vlastne stalo somnou? Trošičku som na sebe začal pracovať... dostal som sa do nejaké gangu a začal som predávať drogy. Samozrejme že aj nejaké užívam... Áno dal som sa na zlú cestu ale bol som z toho poriadne v piči keď mi zobrali Jungkooka. Sľúbil som mu ,že sa ma nikto iný nedotkne len on. Hodlám to dodržať ale už mi chýba... akože myslím to tak že Kook mi chýba. Dnes je to presne rok čo postrieľal mojich známych na oslave... Hodlám ho dnes prekvapiť takže idem za ním na policajnú stanicu... vlastne už sa nachádzam pred ňou len musím počkať na Jacka. Zhruba po 10 minútach prišiel zamnou. Pomalými krokmi som spolu s ním vošiel do vnútra policajnej stanice/budovy. Zmenilo sa to tu za tie 2 týždne. Tak ako pri každej návšteve Kooka som musel podpísať nejaké papiere a tak... Bolo ich fakt hrozne veľa...Zhlboka som sa nadýchol keď som všetky tie papiere podpísal a išli sme smerom do väzníc. Keď sa tak pozerám nie je ich tu veľa. Ale stalé sú to vrahovia... presne ako JungKook. Keď ma JungKook spozoroval dobre,že mu oči nevypadli. Jeho pohlad už nebol taký prázdny. Jack mu odomkol celu a ja som do nej vošiel. Hneď potom ju zamkol.

Jack: Máš času koľko chceš... keby sa niečo deje krič.

Žmurkol a odišiel preč. Sadol som si na okraj postele a pozeral som na Jungkooka. Neviem čo si mám myslieť o jeho pohlade...Mal proste zvláštny pohlad na mňa.

JungKook: 2 týždne si ma nenavštívil... Stalo sa niečo anjelik?

Ja: Mal som toho veľa v škole a tak isto aj v práci JungKook-ah mrzí ma to.

JungKook: Je z teba hrozne cítiť trávu (Keď sa chcete somnou hádať že tráva nesmrdí tak ju najprv vyskúšajte ;) )

Ja: To je kvôli tej novej práci...Mrzí ma to.

Pozrel som sa na Jungkookové ruky ktoré boli spútané putami.

Ja: Ty sa sa znovu pobil?

JungKook: Áno... nechcem tu trčať...Chcem byť znovu s tebou a užívať si života...

Ja: JungKook-ah musíš sa nejako vrátiť... Ja to bez teba nezvládam.

Moj hlas znel moc zúfalo to priznávam... Ale vážne to bez neho nezvladam. Všetko je to také...iné bez neho... je to ťažké bez neho.

JungKook: Sľubujem ,že sa odtiaľto dostanem... Len mi musíš dať viac času Tae.

Moja odpoveď bola len prikývnutie. Nahol som sa k Jungkookovi a dal som mu jemnú pusu na čelo. On sa len pousmial.

JungKook: Prečo si si prefarbili vlasy zlatko?

Ja: No vieš... Keď ich máš ty hnedé chcel som ich aj ja...

JungKook: Pristanú ti~

Pohlad Jungkooka:

Som moc šťastný ,že ma moja láska prišla pozrieť po 2 týždňoch. Naposledy sme sa pohádali... tiež som sa pobil ale bolo to kvôli Taemu. Taký idiot na neho nadával tak som to zobral do vlastných rúk. Proste som ho uškrtil. Taemu nebude nikto ubližovať a ani nadávať. Jeho zmena ma troška zarazila. Mal na sebe bielu priesvitnú košeľu ktorá mu bola veľká. Ako vidím tak veľmi rád nosí moje košele. Na sebe mal čierne obtiahnuté rifle ktoré mu dokonalo tvarovali zadok. Ach ten jeho dokonalý zadok.Jeho vlasy už neboli strieborné ale tmavo hnedé. Bolo to také zvláštné...Tae sa za ten čas poriadne zmenil. Ako keby sa z malého chlapca stal dospelý muž. Ale musím uznať ,že tie vlasy mu pristanú. Na zápästí mal vytetované moje iniciály. Moj malý Tae má tetovanie? Toto ma milo prekvapilo.

JungKook: Ako dlho máš to tetovanie? Pred tým som ho na tebe nevidel.

Ja: No... Keď sme sa naposledy pohádali tak som si trocha vypil s kamošmi... a tak nejak som skončil u tatéra.

JungKook:Keď sa odtiaľto dostanem sľubujem ,že si spravíme spoločné tetovanie.

Ja: Ak pri tom zase nedopadnem tak kľudne hej~

Na tomto sme sa obidvaja zasmiali. Ale myslel som to vážne. Keď ma ten typek tetoval odpadol som.

JungKook: Spravíš pre mňa niečo Tae?

Ja: Pre teba čokoľvek JungKook-ah~

JungKook: Zisti koľko policajtov je v celej budove.

Ja: To ti môžem rovno teraz povedať. Je ich tu 35.

JungKook: Čakal som ,že ich bude menej.

Ja: 10 ich je pri tej železnej bráne...10 ich je na tej vrátnici alebo čo to je. 5 majú dnes voľno aaaa zvyšný sú v kanceláriách.

JungKook: Takže ich je len 30?

Ja: Hej?

Prepáčte za chyby.

Mafián Onde histórias criam vida. Descubra agora