25.

446 22 2
                                    

A okrem toho musím na neho pozerať pretože veľmi ľahko sa môže hocičo pokaziť a ja ho musím kryť.

Pozoroval som toho chalana ako si oblizujem pery čo ma trocha zrušilo. Nahodil som svoj detský vyraz ktorý miluje JungKook a na to sa hneď ten chalan postavil zo stoličky. Musel som sa nad tým pousmiať. Rychlymi krokmi sa presunul ku mne a jemne ma pohladkal po tvári. Mám hrať vzrušenú kurvu alebo malého nevinného chlapca?

Ja:Um a-ahoj~

Hanblivo som sklopil pohlad a on sa nahol k môjmu uchu do ktorého potichu zašepkal: Si voľný krásavec~?

Ja: A-áno...A-ale som tu prvý deň... bojím sa že niečo pokazím p-pane.

On sa len zasmial a ja som sa postavil zo stoličky aby som mohol ísť od neho trošičku ďalej. Lenže on ma k sebe doslova pritiahol.

Chris: Maličký~ nemusíš sa báť ,že by si niečo pokazil... Moje meno je Chris... A ako sa voláš ty kvietoček?

Priznávam sa ,že nad týmto oslovením som tiež zčervenal.

Ja: Um... Volám sa Taehyung....Kim Taehyung~

Chris:Máš nádherné meno TaeHyung~ čo keby zájdeme na izbu~?

Nikdy nepochopím prečo mi všetci chvália meno ale to je jedno. Po 5 sekundovom rozmýšlaní som len prikrývol na súhlas na čo ma hneď chytil za ruku a začal ma ťahať na izbu.

Chris: Máš rád dominantné typy?

Ja: A-áno... Vlastne ich milujem.

Mal som pocit ,že som po ceste vrazil do Jungkooka ale moc som nevnímal keďže som bol sústredení na Chrisa.

Chris: Tak to si užijeme maličký~ hmmm a si radšej zviazaný alebo voľný?

Ja: N-no ja som...um

Chris: Ty si nemal ešte sex?

Jungkookové znásilnenie sa nepočíta. Takže som nemal sex.

Ja: Nie.

Chris: Neboj maličký~ tvoj Daddy sa o teba postará~

Ani som si to neuvedomil a už som pod ním ležal. Silno ma chytil za ruky a začal sa skláňať k mojej tvári na čo som hneď zavrel oči. Započul som tlmený výkrik a zacítil som nejakú hnusnú tekutinu.

Ja: JungKook-ah pomôž mi!

JungKook: Už som tu zlato... Otvor oči a hlavne sa nezlakni.

Na mojich nohách už nikto nesedel a moje ruky boli voľne. Rychlo som otvoril oči a pozrel som sa na svoje telo. Mal som na seba červenú tekutinu. Dúfam že to nie je to čo si myslím.

Ja: T-to je krv?!

JungKook: Nieeee punč... jasné že je to krv. Čo iné by to mohlo byť?

JungKookov pohlad:

Tak ako neviem čo čakal Tae... máme snáď namiesto krvi punč? To by bolo síce zaujímavé ale nemáme. Keď som sa pozrel na Taeho vyzeral tak nevinne a neodolateľne. Bol celý od krvi a mal strapaté vlasy. Jeho líčka boli červené pretože sa hanbil. Ach Tae tak rád by som ťa pretiahol ale si s Yoongim. Sadol som si vedľa neho a pozrel som sa mu hlboko do oči.

JungKook: Už ti niekto povedal ,že máš krásne oči Tae?

Ja: Ano... Práve si to povedal.

Zasmial som sa ako najväčší idiot a sadol som si na Jungkooka.

Ja: Pôjde zo mňa tá krv ľahko dole?

JungKook: Môžme zo skúsiť.

JungKook dal zo mňa dole opatrne sako a pozrel sa na moju hruď. Začal mi ju jemne jazykom oblizovať na čo som si hneď musel zahryznúť do pery. Bol to hrozne príjemný pocit ktorý ma vzrušoval.

Ja: JungKook-ah~ prestaň s tým~~ toto ah~~ toto nemôžeš~!

JungKook: Zakázané ovocie chutí najlepšie~

Jemne mi zahryzol do bradavky na čo som bolestivo zastonal. Prstami som vošiel do jeho dokonalý čiernych vlasí za ktorého som ho potiahol od vzrušenia.

Ja: JungKook-ah prosím ukáž mi čo je to sex

Sám neverím ,že zo mňa niečo takéto vyšlo.

Mehehehe chcete erotickú scénku? :3

Mafián Where stories live. Discover now