35.

365 18 1
                                    

***
Pohlad Taeho:
Čo je lepšie ako raňajky od Jacka? Hmmm vášnivý bozk. Áno presne to. S veľkou radosťou som sa pustil do jedenia palaciniek. Sú tak chutné! A tie čučoriedky a jahody... no mňam! Nič lepšie som snáď nikdy v živote nejedol. Tie jahôdky sú tak sladučké... presne ako Kookové pery. Ach... nedokážem zabudnúť na Kookové sladké pery...Tak sladké a plné... ach... chýba mi to vzrušenia a zároveň vášnivá láska.

S Jungkookom to bolo všetko iné... Aj keď sme sa nenávideli milovali sme sa ako diabli. Neviem na to zabudnúť. Sú to spomenienky ktoré mi navždy zostanú na Jungkooka... na môjho milovaného mafiána... či snáď nájomného vraha?

JungKook bol všetkým možným pre každého... ale pre mňa to bol dokonalý muž ktorý vedel dať pocítiť vášeň už len pri bozku.

Ach áno... chýba mi. Neskutočne moc.
🖇🖇🖇

JungKook a Jennie už v Londýne:

JungKook: Si si istá ,že je to správna adresa?

Jennie: Áno! Tu sme boli s Lisou ubytované keď bol školský výlet... viem ,že tu bude...

JungKook: Takže ti nedala adresu?

Jennie: Um...Nieee ale cítim to tak ,že tu bude Lisa aj s Taem

Pohlad Taeho:

Tie nové vlasy sa mi nepáčia... sú blond... ale podľa mňa sa mi nehodia. Neviem prečo. No nič upravil som si bielu košeľu ktorú mám na sebe a išiel som s Lisou k vychodu. Tá košeľa vonia ako JungKook. Po vanilke so strelným prachom. Milujem tú vôňu. Je tam dokolá... som na nej závislí.

Lisa: Si v poriadku Tae? Dnes si s nami moc nekomunikoval

Ja: Prepáč rozmýšľal som

Lisa: Zase nad tým Jungkookom?

Pomalymi krokmi sme vyšli von z hotela a ja som len prikyvol na odpoved.

Ja: Je to somnou zložité

Zasmiali sme a ja som si pouoravil piercing ktorý mám v nose. Dal som si septum. Hrozne to bolelo!

Lisa: Jennie?

Ja: Kto?

Jennie: Baby!

Než som sa stihol spamätať z toho čo tu robí Jennie prišiel mi další "úder" do hlavy pretože som mal pred sebou Jungkooka. Neveril som svojim vlastným očiam. Mal som chuť ho udrieť a potom pobozkať.

Dnes niečo kratšie

Mafián Where stories live. Discover now