34.

390 17 4
                                    

O pár dni neskôr:

Pohlad Jungkooka:

Povedal som pred pár dňami Namjoonovi o tom ,že Tae odišiel do Londýna. Samozrejme mi najprv vynadal ale potom mi podal pomocnú ruku a rozhodol sa ho somnou hľadať. Nie je to zrovna najľahšie keďže v Londýne je milión hotelov.

Namjoon: Kook máš poštu na kuchynskom stole!

Zakričal to snáď na celý dom ktorý bol prázdny... bez Taeho bol prázdny...Nebolo to ono... nebol tu počuť jeho smiech alebo jeho hnev a nadávanie. Pomalými krokmi som sa presunul do kuchyne kde bolo niekoľko obálok. Pretočil som očami zobral som si všetky.

Namjoon: Tá ružová je tuším od Taeho

JungKook: Od T-Taeho?

Rozžiarili sa mi oči šťastím a rychlo som odhodil biele obálky na stôl. Zobral som si ružovú obálku a utiekol som spolu s ňou do izby kde som sa zamkol. Sadol som si na zem a oprel som sa chrbtom o dvere. Tá obalka voňala ako Taeho parfém. Rychlo som otvoril obálku a vybral som z nej list. Vlastne boli v nej dva listy.

Milý JungKook-ah <3

Rozhodol som sa ti písať každý mesiac listy. Síce ešte neprešiel mesiac ale mal som ti nejaké to nutkanie napísať. Ubytoval som sa v hoteli a mám super spolubývajúcu meno Lisa. Je úplne super! Má priateľku Jennie s ktorou sa (asi) nejako pohádala tak tiež odišla do Londýna ^^ taktiež som spoznal super chalana menom Jack.

Takže je určiť lepší ako ja. Pomyslenie na to ako Taeho pery bozkáva niekto iný ako ja ma zabíja.

Jack je super,milý a zábavný chalan <3 nemusíš sa o mňa strachovať Kookie som v dobrých rukách. Chýbaš mi Kookie :( budeme to mať teraz obidvaja ťažké ale nejako to prežijeme. Sľubujem ,že bude všetko dobré JungKook-ah.
                           Tvoj milovaný Tae <3

Nemohol som to prekusnuť. Chcel som mať pri sebe hneď Taeho a dokázať mu moju lásku k nemu ktorá len ďalej a ďalej rastie.

Jennie: Vyzeráš ustarostene JungKook... Nemusíš sa báť o TaeHyunga. Určite sa má dobre a-

JungKook: Nechodíš náhodou s Lisou?

Jennie: Áno chodím.

V jej hlase bolo počuť smútok.

JungKook: A kde je?

Jennie: Na niekoľko dní odišla do Londýna... Hrozne mi chýba.

JungKook: Vyzerá to tak,že si spravíme výlet... skús sa s ňou skontaktovať prosím.

Jennie: Síce neviem na čo ti to bude ale okej~

Ako som povedal tak aj spravila. Ach Tae... nečakal som, že bude až take ľahké ťa vystopovať. Myslel som si ,že to bude dlhšie trvať.... nejaké 4 mesiace... ale toto bolo ako by lusknutím prsta (rip Thanos)

Čo si myslite? Vymenil Tae Jungkooka za niekoho iného?

Mafián Where stories live. Discover now