••••
Pohlad Jungkooka:
Všetko som si u TaeHyunga pokazil...Mal som pocit,že som už konečne získal jeho dôveru...Od vtedy čo som ho tak "mierne" škrtil na mňa ani neprehovoril. V očiach mu vidím smútok a zúfalstvo. Bolí to keď ho takto vidím. Chcem vidieť jeho úsmev nič iné.JungKook: Tae...Prosím hovor somnou
Taehyungov pohlad:
Započul som jeho zúfalý hlas no stále som ho ignoroval. Ešte sa ma nikto nikdy tak nechytil... chcem svoj starý život naspäť. Pre istotu som si zamkol dvere ešte ja jeden krát a otvoril som si fľašu vodky. Nie som alkoholik a po pravde mi alkohol nikdy nechutil ale potrebujem nejakú tú "pomoc" lebo som už v koncoch. Napil som sa z fľaše a celý som za zatriasol. Ako to môžu piť? Veď je to odporné....
Zhruba po hodine som si uvedomil že som vypil jednu flašu vodky a červene víno. Dokonca som sa zo zeme premiestnil na postel. Ani sám neviem prečo ale z ničoho nič som sa rozplakal. V tom do izby vtrhol JungKook ktorý vyzeral ako keby niekoho znovu zabil.
JungKook: Pre boha!
Keď uvidel fľaše od alkoholu dobre ,že mu oči nevypadli. Ja som sa usmial no aj tak mi tiekli slzy po tvári.
Ja: Chýbal si mi Kook~~
JungKook:Koľko si toho vypil?
Ja: Chcem sa s tebou maznať Jungkook-ah~~
JungKook: Koľko si toho vypil?!
Jeho hlas znel tak dokononalo a dominantne. JungKook si sadol vedľa mňa a ja som rychlo využil príležitosť a sadol som si na neho. Ten jeho prekvapený vyraz stál za to.
JungKook: Odpovedz mi na otázku Tae.
Ja: Hmmm ja som nič nepil JungKook-ah~
JungKook:Preto je to z teba tak cítiť čo?
Zasmial sa a ja som sa nad tým pousmial. Dal som mu jemnú pusu na pery a hneď na to som sklopil pohlad. JungKook ma pohladkal po tvári a spojil naše pery. Bez váhania som mu začal vášnivé bozky oplácať.
JungKook: Kurva Tae~~ Milujem ťa~
Z jeho slov mi prebehla po celom tele husia koža. Ale zároveň som mal z tohto všetkého taký príjemný pocit. JungKook ma začal pomaly vyzliekať. Ja som sa zatiaľ vrhol na jeho krk ktorý som začal vášnivo bozkávať. Raz za čas som mu spravil aj ten cucflek aby si nemyslel že len on vie niečo také.
JungKook:Ahh~ prepáč Tae~~ bol som v práci nechcel som ťa nechať tak dlho samého doma...mhhh~
Ja: Bál som sa Daddy~~
V tom mi stlačil tak silno moj zadok...Vyšiel zo mňa hlasitý ston ktorý musel znieť určite po celom lese.
JungKook: Už sa nemusíš Baby...hm~ páči sa mi keď ma tak voláš.
••••••••Ráno som sa zobudil s otrasnou bolesťou hlavy. Vlastne som mal pocit ,že mi každú chvíľu vybuchne. Nebolo to nič príjemné a hlavne keď zmixujete vodku s vínom. (hmmm ja som si dala vodku s fernetom... neodporúčam)
JungKook: Dobré ráno Tae... zvykneš často takto piť?
Len som nad tým pretočil očami a sadol som si na okraj postel lenže v tej chvíli ma oslepilo slnko. Takže som sa otočil k Jungkookovi. Boli sme blízko seba a teraz som mal poriadnu príležitosť si prezrieť jeho tvár. Bol trocha opálený... Mal tmavo hnedé oči a pery vo farbe malín. Začal sa ku mne tvárou približovať ale ja som rychlo uhol a sadol som si vedľa neho.
Ja: Pil som prvý krát v živote JungKook-ah...Nikdy by som si len tak nevypil... po pravde mi to ani nechutilo.
V tom vtrhol nejaký chalan do izby. Bol celkom vysoký, mal biele vlasy a niekoľko tetovaní na krku.
JungKook: Tae budem musieť odísť na niekoľko dní...Zatiaľ ťa bude strážiť Yoongi.
Obzrel som si toho Yoongiho od hlavy až po päty. No vôbec sa mi nepáčil. Chytil som Jungkooka silno za tričko a pritiahol som ho k sebe. Pozrel som sa mu vystrašene do očí a začal som šepkať.
Ja: Nenechávaj ma tu JungKook-ah
JungKook: 3 dni s ním zvládneš.
Ja: Prosím zober ma zo sebou...On nevyzerá vôbec priateľsky... prosím D-Daddy.
Ani neviem prečo som to posledné slovo povedal. Proste som ho potreboval presvedčiť aby ma zobral zo sebou... Nechcem aby ma tu nechal s niekym neznámym.
Yoongi: Ahoj Tae... Možno si ma pamätáš... chodili sme spolu na strednú... teda kým si neprestúpil.
To musí byť nejaký omyl.... Nepoznám žiadneho Yoongiho... No teda len jedného... a s ním som chodil. Dosť mi chýba.
Ja: To musí byť omyl. Možno si si ma s niekym zmýlil.
Žeby som ešte jednu časť dnes napísala? 😂
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...