12.

561 37 2
                                    

🌲🌲🌲🌲
Už dobrú hodinu sedím na Jungkookovi a bludime po lese s autom. Musím uznať ,že je fakt super šofér. Tak rýchlo som nevidel ešte nikoho jazdiť. Doslova som sa bál o svoj úbohý život.

Ja: JungKook-ah~~ kam to ideme?

JungKook: Na moje obľúbené miesto.

Jemne mi pobozkal krk a ja som zaryl nechty do jeho chrbta.

Ja: Nono~~~

JungKook: Prečo? Mne sa páči keď vzdycháš~ si taký neodolateľný vtedy~

Nahodil perverzný výraz a ja som sa zamračil.

Ja: Myslíš aj na niečo iné ako sex?

Oprel som si opatrne hlavu o jeho rameno a naštvane som na neho zavrčal. Po pár minútach zastavil tak som sa obzrel. Videl som veľké jazero s okolo neho boli všelijaké možné kvety. Bolo to nádherne. Pozrel som sa Jungkookovi do očí a usmial som sa mojím typickým zalúbenym úsmevom. Daroval som mu jemnú no zároveň rýchlu pusu. Rýchlo som otvoril dvere od auta a vyšiel som von z neho. Rozbehol som sa k jazeru a po cesto som sa začal vyzliekať. Nakoniec na mne zostali len boxerky ponožky. Vykašľal som sa na ponožky skočil som do jazera. Voda bola tak akurát takže príjemne teplá. Po chvíli som sa vynoril z vody a rana na hlave ma poriadne začala štípať. Snažil som sa to ignorovať. Zatiaľ čo ma JungKook zaujato pozoroval ja som si v klude plával. Po pár minútach som si všimol že JungKook sa vyzlieka. Nemohol som si tie pohľady odpustiť.  Nebudeme si klamať okej? Mal postavu ako nejaký Boh. Priam dokonalú a vyšportovanú... proste je to chodiaci Boh ktorý zabíja.

Z môjho perverzneho rozmýšľania a očumovania ma vyrušil JungKook ktorý ma objal zo zadu. Začal mi jemne hladkať bruško a pusinkovať ramená. Bolo to moc príjemné ale chcel som sa hrať na nedostupného aj keď som mal pocit ,že sa to v tejto chvíli nedá. Musel som tomu zabrániť.

Ja: Ah~~ JungKook-ah~ prestaň ma vzrušovať~

JungKook: Nechcem ťa vzrušiť~ chcem aby si sa cítil príjemne Tae.

Ja: Darí sa ti to moc dobre~

Jeho ruky skĺzli na moj zadok no ja som sa to snažil ignorovať. Sám neviem čo teraz prežívam. Je to snáď láska? Alebo chce vo mne vzbudiť sexuálnu túžbu po ňom? Nechcem sa mu poddať.

Ja: Niečo sa mi obtrelo o nohu!!!!!!!

Vykríkol som dosť nahlas a rychlo som začal plávať na breh. Samozrejme nič také sa nestalo. Keby sa mi vážne niečo obtrie o nohu moja reakcia by bola o  100 krát horšia. To by som snáď hučal a reval.
Vyliezol som z vody a rychlo som išiel k autu. Čakal som ,že bude mať kľúče v zapaľovaní ale neboli tam. A to som sa tešil že mu konečne utečiem.

JungKook: Prestaň mi utekať Tae... poddaj sa citom.

Ja: To sa nikdy nestane Jeon JungKook!!!

Zobral som si mikinu ktorú som si obliekol a naštvane som odišiel na lúku. Ja inteligent som si mohol aspoň rifle obliecť. No nevadí. Sadol som si na trávu celý mokrý a rozmýšľal som nad tým čo mi povedal. Nechcem sa mu poddať... Nechcem vzťah s vrahom. Je síce milý ale nie. On sa čuduje , že mu utekám?! Veď ma uniesol. Dobre priznávam , že je mi s ním dobre ale to na tom nič nemení. Stále chcem ísť domov. Chyba mi to tam.

JungKook: Prepáč mi to Tae... chceš ísť domov?

Pozrel som sa na neho a naštvane som pretočil očami.

JungKook: Domov za rodičmi...Nechcem ťa tu držať.

Čo si myslíte odíde Tae?

Mafián Where stories live. Discover now