🌸•🌸•🌸•🌸•🌸
Yoongi: Čo by si si dal na raňajky Tae?
Ja: Hyung! Nestíhame do školy... nemám čas na raňajky.
Yoongiho pohlad:
Som rád ,že som nejakou tou náhodou objavil TaeHyunga. Ten jeden rok bol bez neho vážne hrozný...Všetko je to moja vina... keby viem ,že skončil na liekoch tak by som sa s ním okamžite spojil alebo by som sa aspoň snažil. Moc ma to mrzí... Keď mi povedali moji spolužiaci ,že prestúpil na inú školu dosť ma to zabolelo... S Taem sme plánovali totiž budúcnosť... Chceli sme si užívať život a byť si vzájomnou oporou...
Je zlatý ako sa ponáhľa do školy. Kiežby som mu mohol vynahradiť ten rok... hmmm práve som dostal geniálny nápad!
Yoongi: Tae~ čo keby dnes nejdeme do školy? Chcel by som ťa niekam zobrať.
Ja: Ale dnes píšeme dôležitý test~
Yoongi: Bude sa ti to tam páčiť
Ja: Fajn~ idem sa obliecť~~
Rychlo som utiekol do izby kde som sa zamkol. Z batohu som si vybral čierne rifle a čiernu mikinu ktorú som zobral Yoongim na našom prvom rande.
Rychlo som si vyzliekol pyžamo a prezliekol som sa do môjho trendy outfitu. Upravil som si vlasy a po 10 minútach som bol znovu v kuchyni kde bol Yoongi. Ten na mňa s úsmevom pozrel a daroval mi jemnú pusu ma pery ktorú som mu hneď oplatil.Yoongi: Vyzeráš úžasne tigrík~~
Dal som si kapucňu na hlavu a snažil som sa spraviť roztomilý výraz. Zjavne sa mi to podarilo keď Yoongi sa začal rozplývať. Vlastne... jediný kto poznal jeho pravú stránku som bol ja... pred ostatnými hral vždy bezcitného.
Yoongi: Zlatíčko choď zatiaľ pred dom~ hneď prídem za tebou.
Moja odpoveď bola len prikyvnutie hlavou. Rychlo som išiel na chodbu kde som si obul moje staré Vansy. Pozrel som sa do zrkadla a usmial som sa... konečne sa mi vrátilo šťastie do života. Prehrabol som so vlasy a išiel som k dverám ktoré som otvoril. Keď som videl pred sebou ten les tak som sa zatriasol. Nechcel by som sa v ňom stratiť.
Yoongi: Si pripravený Tae~?
Ja: Ano
Yoongi: Zatvor oči.
Keďže som Yoongimu vždy veril nebol to pre mňa problém. Zatvoril som oči a po chvíli som zacítil ako mi na tvár dáva latku... takže mi zaviazal oči... super.
~~~
Mám pocit že má Mr. Yoongi previezol po celom lese. Už si necítim nohy a tak trocha som hladný. A keď som hladný buď plačem alebo som zlý. A keď som zlý tak to nie je dobré. Potrebujem jedlo.Ja: Yooooongi Hyuuuuung~!
Yoongi: Prosím Tae?
Ja: Som hladný~~
Yoongi: Ešte chvíľu Taehyungie...
Ja: Budem na teba zlý~
Yoongi: To by som ti neradil.
Zhruba po 10 minútach "hádania sa" mi dal konečne dole z tváre (očí) tú blbú šatku. Otvoril som oči a obzrel som sa okolo seba. Keď som uvidel kde to som rychlo som sa chytil Yoongiho. Boli sme na celkom vysokej budove a pritom sme mali krásny výhľad na Seoul. Hmmm tak už chápem prečo mi hovoril pripútaj sa...síce mal som zaviazané oči.
Yoongi: Nemusíš sa báť tigrík.Ja: Veď je to vysoko Hyung~
Obmotal som okolo Yoongiho ruky a nohy. Zatvoril som oči a on si somnou opatrne sadol na zem (strechu). Mierne som otvoril očká a pozrel som sa na jeho krk kde mal rôzne tetovania.
Ja: Bolí tetovanie?
Yoongi: Um...Ako koho... mňa to napríklad nebolelo...Chcel by si?
Normálne som otvorí očká a prikyvol som.
Ja: Kam to vlastne išiel JungKook?
Yoongi: Veď vieš akú má prácu... išiel niekam do Japonska....dom nejakej dediny.
Ja: Mal by si zohnať normálnu prácu... to čo robí nie je dobré...Zabil veľa nevinných ľudí Hyung... pred...pred mojimi očami.
Hneď na to som sklopil pohlad a začali sa mi tie spomienky premietať hlavou. Nebolo to nič príjemné.
Yoongi: Nie som na jeho strane...Ale je to jeho práca... Musíš to proste prijať tak ako to je.
Ja: Uhm...A ako vie koho má zabiť?
Yoongi: Dostáva príkazy od nášho šéfa ktorého voláme Rm.... vždy mu pošle nejaký spis... ale JungKook je tak mimo ,že začal zabíjať aj nevinných ľudí... Keby ma počuje už je po mne.
Zasmial sa a ja som lem prikyvol.
JungKookov pohlad:
Najradšej by som mal pri sebe Taeho. Chýba mi jeho nevinná tvár... jeho dokonalý úsmev a jeho liečivý smiech. Celý čas som počúval rozhovor s Yoongim a s Taem. Taemu som dal na každé oblečenie malé odpočúvacie zariadenie. Je takmer neviditeľne.
Hmmmm takže Yoongi mu o mne hovorí zlé veci... hneď ako sa vrátim do Seoulu tak ho zabijem a pekne si to užijem. Rozrežem mu celé telo a potom ho dopichám. Chcem aby vedel ako som sa cítil v detstve keď mne niečo také spravili. Hmmm alebo by bolo lepšie keby na neho vylejem kyselinu... to si ešte premyslím po ceste do Seoulu... teraz sa musím sústrediť hlavne na prácu a potom na toho najkrajšieho anjela v mojom živote...Na Taeho.Literally dnes sa mi už nechce písať 😂👌🏼
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...