Jungkook: Prišiel som len kvôli tebe...nehodlám sa ťa vzdať Tae... budeš znovu moj priateľ?
Ja: To si snáď robíš zo mňa srandu Kook?
JungKook: Jasneeeee
Jeho hlas znel tak...neisto. No zároveň tam bolo počuť strach. Počkať JungKook sa bojí niečoho! Môjho odmietnutia. Nad týmto som sa len v duchu pousmial. Skúsim ťa potrápiť Kook... uvidíme čo vymyslíš zlato. Hra sa začala.
Ja: Ach Kookie~ išiel by si somnou na nákupy~?
JungKook: Samozrejme...
🖇🖇🖇Ja: Ggukie ktorá sukňa~?
Videl som JungKookov vyraz ktorý sa pozastavil nad tou prezývkou. Ale hneď potom sa usmial.
JungKook: Skús tú červenú~
Vliezol som do kabínky a navliekol som na seba pomaly červenú sukňu. Obzrel som sa v zrkadle a skoro mi oči vypadli. Mám v nej super zadok! Hmmm... viem že by som to nemal robiť aleeee.... je čas podráždiť Jungkooka~
Vyšiel som z kabínky a ukazal som sa mu snáď z každej strany. Samozrejme keď som mu bol otočený chrbtom tak to trvalo trocha dlhšie pretože som ho chcel poriadne vyprovokovať. "Náhodou" mi vypadol mobil z ruky tak som sa pomaličky pre neho zohol.
JungKook:
Tá červená sukňa mu pekne zvýrazňuje tie jeho nohy. Má dokonalé nohy. No nemohol som odolať jeho zadku! V tej sukni ho mal snáď väčší! Keď sa zohol pre mobil tak som ho chytil za boky a pritiahol som ho k sebe. Hneď ako sa vystrel zatiaľ som ho do kabínky kde som mu začal bozkávať krk.
JungKook: Čo má on a ja nie?!
Ja: Ggukie~ mh~ prestaň~
Nechcel som aby prestal. Chcel som aby ma rovno tu ohol a bez ľútosti. Poriadne tvrdo.
JungKook: Odpovedz mi na otázku Babe
Ja: Má ho väčší ako ty~
Musel som sa nad tým zasmiať pretože ja a on sme nemali ešte sex. Chcel som len naštvať a trocha potrápiť.
JungKook: Takže ste to už spolu robili?
Ja: Možno.
JungKook: Že ty klameš?
Ja: To by som si nikdy nedovolil Kookie~
🖇🖇🖇
Po našom menšom uchylnom incidente sme medzi sebou nejako moc nekomunikovali za čo som rád. V skutku som bol len chvíľu nadržaný takže som nerozmýšľal,že čo robím. Ale bolo milé ,že mi zaplatil všetky tie veci.JungKook: Tak... pekné počasie je dnes čo?
Ja: Neviem čo je pekné na tom,že prší-
JungKook: Vidieť ťa mokrého-
Ja: Idiot... ako sa darí v práci Gguk?
JungKook: Dal som si na pár dní voľno... inak všetko po starom Tae...
Ja: Planuješ niekoho uniesť?
JungKook: Áno.
Ja: Kto to bude tento krát?
JungKook: Tvoje srdce.
On ma plánuje predať na čierny trh?! Pre boha!!! Keby tak hrozne neprší tak by som sa rozbehol preč od neho. Ale keďže sa bojím bleskov tak radšej zostanem niekde pod strechou s nejakým vrahom. Prečo nie Tae?
Ach bože ja to nechcem ukončiť t-t
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...