26.

466 23 1
                                    

Ja: JungKook-ah prosím ukáž mi čo je to sex

Sám neverím ,že zo mňa niečo takéto vyšlo.

JungKook: S radosťou.

Mierne som zaklonil hlavu a JungKook mi začal bozkávať krk a jeho prstami mi rozotieral krv po celom tele. Prišlo mi to hrozne čudné ale nevenoval som tomu pozornosť teda... aspoň som sa snažil tomu nevenovať pozornosť. Potichu som vzdychal ale zjavne to Jungkookovi nestačilo. Silno mi zahryzol do krku na čo som hneď zo sebou mykol a hlasno som vykríkol Jungkookové meno.

Ja: T-To bolí Jungkook-ah!!!

Po chvíli mi pustil krk a ja som sa snažil od neho odtiahnuť. Lenže jeho mocné ruky mi v tom zabránili a ja som bol donútený sa pozrieť do jeho očí.

JungKook: Si tak krásny Tae~

Nevydržal som to a vášnivo som ho pobozkal. Na moje prekvapenie hneď začal spolupracovať. Jeho nezbedná ruka mi rychlo stiahla kraťasy a aj boxerky ktoré sa ocitli v rohu izby.

Ja: Čo sa stalo s tým chlapom?

JungKook: Podrezal som mu krk.

Ja: Radšej sa už ďalej nebudem pýtať~

Pohlad Jungkooka:

Opatrne som Taeho položil na postel a naklonil som sa k jeho brušku ktoré som začal nežne bozkávať. Na brušku mal najviac krvi. Po pravde? Tá krv mi chutila bola moc sladká. Postupne som bozkami postupoval nižšie... Nakoniec som zastavil na jeho dokonalých stehnách na ktoré som mu začal robiť jemné cucfleky. Jeho dokonalé vzdychy ma privádzali do šialenstva. Do izby vtrhol nejaký idiot ktorý nám tuto chvíľu prekazil. Pozrel som sa na tú dotyčnú osobu a zistil som že to bol moj šéf Namjoon.

Ja: Ju-JungKook~~ ah~~!!

Rm: Nerád Vám kazím túto chvíľku ale... WoW! Má brutálnu postavu! Kook! Prečo si sa mi nepochválila ,že si si našiel tak dokonalého priateľa?!

V tejto chvíli som sa cítil hrozne trápne. Rýchlo som zo seba zhodil Jungkooka ktorý spadol na zem a celý som sa zakryl perinou. Sadol som si a otočil som sa im chrbtom. Kook mi podal moje veci do ktorých som sa obliekol a hneď potom sa odokryl perinou a znovu som sa otočil k nim.

Ja: Nie som jeho priateľ...To čo sa stalo bola nehoda.

Postavil som sa z postele a naštvanou chôdzou som vyšiel z izby von. Išiel som čo najrýchlejšími krokmi k baru kde som si objednal colu.

Pohlad Jungkooka:

To by nebol Namjoon keby niečo nedojebe!

JungKook: Vážne vďaka Namjoon!

Postavil som sa zo zeme a prehrabol som si vlasy.

Namjoon: Ako som mal vedieť že si to ideš rozdať s... Ako sa volá?

JungKook: Tae... Volá sa Taehyung.

Namjoon: Odkiaľ som mal vedieť ,že idete jebať? Počkať... on povedal ,že nie je tvoj priateľ?

JungKook: Nie je... vieš ako som ti hovoril ,že som uniesol toho chalana-

Namjoon: No?

JungKook: Tak to bol Tae... Povodne som ho chcel využiť len na sex... Ale nejak to skomplikovali city... Snáď ma chápeš.

Namjoon: Mohol si sa aspoň pochváliť ,že má takú dokonalú postavu.

Na tomto sme sa zasmiali obidvaja.

JungKook: On je celý dokonalý.

V tento moment som sa začal až moc rozplývať. Tae bol ako ten najkrajší anjel ktorý mal dve stránky. Jednu dobrú a nevinnú a tá druhá bola nesmierne sexy.

Namjoon: Ako vidím si zamilovaný až po uši... V čom je problém? Prečo ťa nechce?

JungKook: Chodí s Yoongim... lenže keď je s ním šťastný nebudem im ničiť vzťah.

Namjoon: Si si istý ,že je šťastný keď ste tu toto robili? Možno ho má ten Yoongi malého

Hneď na to som vybuchol od smiechu.

JungKook: Ty si fakt debil.

Skazila som Vám scénku :)) už si kopem hrob.

Mafián Where stories live. Discover now