JungKook: Takže Baby? Zabudol si komu patríš Tae?
Ja: JungKook~ Kľud~~
Jin: Ty ho poznáš Baby?
Jin ma pritiahol k sebe a ja som si obzrel poriadne JungKooka. Z jeho očí som vedel vyčítať ,že sa tu zachvilu niečo zlé udeje.
Pohlad Jungkooka:
Cítim som nesmierne veľkú žiarlivosť. Pretože sa ten chalan dotýka toho čo je moje. Tae patrí len mne nikomu inému. Neznášam keď sa niekto dotýka Taeho... Som schopný každého zabiť kvôli tomu.
JungKook: Máš s ním niečo?
Pomalymi opitými krokmi som prišiel k Jungkookovi a usmial som sa ako idiot. Muselo to vyzerať veľmi komicky keďže JungKook mal vážny vyraz a ja som sa usmieval ako najväčší kokot pod slnkom.
JungKook: Tae máš s ním niečo?!
Z jeho dominantného hlasu som sa celý zachvel a pozrel som sa na Jina.
Ja: Ja s ním nič nemám~~
JungKook si ma zobral do náručia ako nevestu a išiel pravdepodobne k jeho autu. Začali sa mi zatvárať oči a po nejakom čase som zaspal.
🚧🚧🚧Prebudil som sa s hroznou bolesťou hlavy. Mierne som otvoril oči a pozrel som sa na svoj pás kde som mal niekoho obmotane ruky.
Ja: Hyung Jin pusti ma~
Zatvoril som oči a trošičku som sa natiahol.
Ja: Hyung~ no tak~
JungKook: Neviem kto je Jin ale ja to určite nie som. Ale ďakujem za meno... predpokladám že to bol ten zo včera.
Ja: JungKook?!
Otvoril som oči a rychlo som sa otočil k nemu. Pozeral som nejakú tú chvíľu na neho ako na svätý obrázok pretože som vlastným očiam neveril.
Ja: Čo tu robíš? Ako si sa sem dostal? Um síce je to tvoj dom.... To ťa už pustili?
Chytil som sa za hlavu ktorá ma extrémne bolela. Mal som pocit že mi každú chvíľu vybuchne.
JungKook: Takže Baby... Ešte raz zabudneš komu patríš natrhnem ti ten tvoj veľký sladký zadoček jasne?!
Ja: Vážne si myslíš že patrím tebe? Si na veľkom omyle Kook.
Než som stihol zareagovať JungKook si ma pretočil na bruško a sadol mi na nohy čo ma trocha bolelo. Začal som so sebou hýbať so strany na stranu aby som ho zo seba zhodil ale on mi stiahol boxerky a začal mi jemne hladkať zadok.
Ja: JungKook ja nechcem!
JungKook: Na to si mal myslieť predtým než ťa tak on nazval... Toto bude tvoj prvý trest TaeTae~
Bez akého koľkvek varovania do mňa strčil 2 prsty na čo som bolestivo vykríkol.
Ja: TO BOLÍ JUNGKOOK-AH~!!!
JungKook: Nabudúce budeš vedieť s kým máš chodiť von!
Ja: Prepáč Daddy!
Začal rychlo pohybovať s prstami a ja som zaryl nechty do postele pretože zo nesmierne bolelo. Po niekoľkých minútach zo mňa vytiahol prsty a strčil do mňa niečo oveľa väčšie. Znovu som vykríkol od bolesti a hneď na to som začala plakať. Hneď na to začal rychlo prirážať a plieskať ma po zadku. Mám pocit že horšia bolesť od tohto neexistuje.
Ja: Ahh! JungKook! Prestaň!!!
Vydával som zo seba bolestivé stony no on ma ignoroval. Chytil ma silno za vlasy a zaťahal ma za ne. Slzy mi tiekli po tvari a on sa len nahol k môjmu ušku do ktorého mi zvodným hlasom zašepkal.
JungKook: Keď sa prestaneš brániť a uvolníš sa nebude to tak moc bolieť Tae~ spolupracuj.
Možno by bolo dobré toho idiota poslúchnuť. Trošičku som sa uvolnil a tvar som schoval do vankúša. Musel som nejako tie bolestivé stony utlmiť.
JungKook: Vedel som ,že sa ťa dá skrotiť Tae~
Roztrhol mi tričko na čo som zo sebou dosť mykol takze sa JungKook sa dostal oveľa hlbšie na čo som už slastne zavzdychal.
JungKook: Takže Tae to má rád hlboko~?
Nie nemám to rád hlboko... najradšej by som do Kooka teraz niečo hodil. Kľudne by som ho oblial aj kyselinou. Nejakým spôsobom natrafil na moje citlivé miestečko. Hneď ako som zo seba vydal znovu slastný ston tak tam Kook začal prirážať ako besný.
Ja: Ahhh~~ Ju-JungKook-ahhhh~!!!!!! Ahh~!!!!
Začal mi jemne bozkávať chrbát no mal som pocit že v tom prirážaní stále zrýchľoval. Všetka tá vášeň medzi nami bola dokonalá... A taktiež musím uznať že JungKook ma dokonalo svojim spôsobom znásilnil.
Ahojte čaute jedlo si užívajte 🤧
Máte tu niekto chameleona alebo tak? Pretože som dostala chameleona a literally neviem ako sa o neho starať. Potrebujem odborníka. Ja viem je to fešák🦎🖤
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...