🌪🔪🌪🔪🌪
Zobudil som sa po niekoľkých hodinách. Mal som pocit že mi hlavu odjebe z tej bolesti. Pravdepodobne mi aj krvácala keďže bola na vankúši krv. Obzrel som sa okolo seba a mierne som naklonil hlavu na bok.Ja: JungKook-ah? Si tu niekde?
Spýtal som sa s nádejou v hlase a predomňa sa postavil nejaký vysoký chlap s čiernymi vlasmi. Mierne som sa zachvel pri našom očnom kontakte. Tváril sa moc vážne a to ma znepokojilo.
Ja: Kto ste?
Ani sám neviem či sa ho bojím alebo nie. Lenže ten muž mi neodpovedal. Proste len na mňa pozeral a v ruke mal nôž.
Ja: Kde je JungKook?
On sa len usmial... okej začínam sa báť.
Ja:kde je JungKook?!
Jungkook s kludnym svedomím vošiel do izby a pozrel sa na mňa. Tomu čudnému chlapovi ukázal nejaké gesto a on odišiel. Postavil som sa z postele a rychlo som išiel ku Jungkookovi ktorého som silno objal.
Ja: Bál som sa o teba JungKook-ah~
JungKook: Aj ja o teba Tae...Ako je na tom tvoja hlava?
Ja: Hrozne to bolí
JungKook: Jasné ,že to bolí keď sme ti ju museli zašiť.
Ja: Kto bol ten chlap čo ma-
JungKook: Niekto ho najal aby ťa zabil.
Z toho šoku som si musel sadnúť na postel. Kto by niečo také spravil?
Ja: Ale ja som nikdy v živote nič zlé nespravil!
Rozplakal som sa ako malé dieťa a JungKook si prisadol ku mne. Zobral si ma do objatia.
JungKook: Ja ťa ochránim Tae...Sľubujem.
Ja: K-Kam si vtedy zmizol?
Dal som si kapucňu na hlavu a sklopil som pohlad. On ma posadil na seba a čelo som si oprel o jeho hruď.
JungKook: Išiel som do garáže a tam ma omráčil. Mrzí ma to ,že som pri tebe nebol srdiečko.
Ja: A čo tá hlasná hudba?
JungKook:Susedia... Sľubujem ,že ťa už nenechám samého Tae. Budem ťa ochraňovať pokiaľ budem stále žiť.
Jeho slová mi trhalo srdce. JungKook nemá len zlú stránku... Má aj dobrú stránku. Dokáže byť milý,zábavný a dokonca aj romantický. Stará sa o mňa ako keby som bol jediné čo ho v živote zaujíma. Keby prestane zabíjať tak by to bol super chalan. Počkať čo? Nie. Je fakt hrozný. Áno presne to som chcel povedať.
Ja: Dokážem sa postarať o seba aj sám. Len som sa bál ,že kam si zmizol.
JungKook: Stačilo mi ,že som videl ako si držal pištoľ... všetko mám na kamerových záznamoch.
Ja: Veď som ju držal normálne... či?
JungKook: Držal si ju naopak.
Zasmial sa a ja som len pretočil očami.
Ja: Tak teda prepáč ,že nie som zabiják~
JungKook: Mňa zabíjaš tvojou roztomilosťou.
V tom momente som mal pocit ,že som zčervenal až na zadku. Ach JungKook keď neprestaneš tak umriem.
🔪🌪🔪🌪
Po niekoľko hodinovom spánku som sa zobudil na to ako JungKook na niekoho kričí. Takže som sa postavil z postele a smeroval som za ním v jeho mikine ktorá mi bola veľká.Ja: Prečo hučíš ty debil?!
JungKook: V tom filme zabili psa!
Ja: Nieeee.
Fňukol som a prisadol som si k nemu. Obmotal mi ruku okolo pásu a ja som sa mierne usmial. Nechcel som dať najavo to šťastie...
JungKook: Mohol si si aspoň obliecť boxerky~
Rychlo som so stiahol mikinu nižšie a hanblivo som sklopil pohlad.
Ja: Um...ne-nevedel som ich nájsť.
JungKook: Predomnou sa nemusíš hanbiť Tae~ už som ťa videl nahého... a máš prekrásnu postavu.
On chce aby som sa hanbou prepadol pod zem?! Zobral som si vankúš a hodil som mu ho do tváre. Víťazne som sa usmial a roztrapatil som mu vlasy.
Ja: Čo mame dnes v pláne Jungkooka-ah~?
JungKook: Čo tak prechádzka po lese? Zobral by som ťa na moje obľúbené miesto.
Ja: Fajn~ ale~~
JungKook: Ale?
Ja: Môžem si nechať tú mikinu?
Spravil som roztomilý výraz ktorému nevie odolať.
JungKook: Je moja obľúbená... maximálne ti ju požičiam.
Ja: Od dnes je to naša mikina~
Pohlad Jungkooka:
Počul som dobre? Naša mikina? Dámy a páni! Oficiálne som si získal Taeho naspäť. Čakal som že to bude trvať ešte pár dní. Takže keď je to moja mikina... znamená to ,že je to naša mikina? Lebo keď majú ľudia vzťah tak majú niektoré veci spoločné... Som z toho trocha zmätený ale nevadí.
Som moc rád ,že Taemu sa nič vážne nestalo. Jediné šťastie bolo ,že išiel okolo Yoongi ktorý započul vtedy Taeho výkrik. Mrzí ma ,že som pri nom vtedy nebol ja...Dosť ma zaujíma kto poslal na Taeho najomneho vraha. Veď ten chlapec nič zlé nespravil. Je to doslova chodiaca nevinnosť ktorá má dokonalý zadok. Je tak milý,odvážny a hlavne tvrdohlavý... to sa mi na ňom najviac páči. Povodne som si chcel s Taem prvý deň užiť a potom ho zabiť... Ale začal som niečo k nemu pociťovať. Čo je podľa mňa dosť čudné keďže som vrah ktorý ku každému cíti nenávisť. Vlastne iný cit som nikdy nepoznal... kým sa neobjavil TaeHyung... on jediný ma zmenil...Môj malý anjel.Pre dnešok koniec 💜
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...