22.

494 29 1
                                    

🚧🚧🚧
Ráno:

JungKook: Tae~ Baby vstavaj~

Nespokojne som zavrčal a viac som sa schoval pod perinu. Mám pocit že zo mňa včera vyšukal dušu.

Ja: Ešte chvíľu JungKook-ah~~

JungKook: Baby nenúť ma byť zlý na teba.

Ja: Trhni si~ ja chcem ešte spať~!

JungKook: Tae vstavaj~!!! Musíme ísť do mojej práce.

Znovu som nespokojne zavrčal a JungKook zo mňa strhol perinu. Hneď na to som otvoril oči a keď som si uvedomil že som nahý ,tak som si sadol rýchlo  a zobral som si svoje boxerky ktoré boli na stole. Rychlo som si  ich obliekol a pritiahol som k sebe vankúš ktorý som objal.

Ja: JUNGKOOK-AHHH!!!!!!!!!!!

Nenávistne som zakričal na celý dom a pozrel som sa na Jungkooka. Mal som pocit že mi roztrhne zadok od tej bolesti. Ledva som totiž zadržiaval bolestivé stony a slzy.

JungKook: Prvý sex miláčik~

Ja: Chcel si povedať prvé znásilnenie!

JungKook: Nabudúce ťa to nebude tak bolieť~ možno si aj ty užiješ~

Zobral som si vankúš a hodil som ho do neho. Spokojne som sa usmial a natiahol som ruky k Jungkookovi.  On nahodil urazený vyraz čo ma ešte viac nahnevalo.

Ja: Nečakaj že budem vedieť chodiť potom čo si do mňa zasunul tú veľkú kládu!

Jungkooková reakcia ma vôbec neprekvapila. Smial sa až tak moc,že plakal ako idiot. Ale je krásny keď sa smeje. Vyzerá tak dokonalo no aj tak je to kokot prvej triedy. Po pár minútach jeho dokonalého smiechu prišiel ku mne a zobral si ma do náručia ako nevestu. Obmotal som mu ruky okolo krku a nahodil som mierny úsmev ktorý mi on oplatil.

JungKook: Môžem ti pomasírovať zadok?

Čo prosím? Ako to myslí? Chce ma snáď znovu pretiahnúť alebo mi chce vážne pomasirovat zadok? Chvíľu som pozeral na neho zmätene no odpoved stále zo mňa nevyšla. Neviem čo bolo trapnejšie... či Jungkooková otázka alebo to že som smrdel ako vyšukaná kurvička. Vlastne tak smrdel aj JungKook.... Takže to nebola žiadna výhra.

JungKook: Smrdíme ako nejaký starý muž ktorý chodí do fitka a nepozná sprchu....Takže ideme do sprchy Baby~

Daroval mi jemnu pusu na spánok na čom som hneď pretočil očami. No keď som si uvedomil čo povedal tak som prižmuril oči.

Ja: Ideme? Choď si sám! Ja sa s tebou nebudem sprcho-

Ani som nestihol dopovedať a on ma umlčal tým najsladším bozkom aký som kedy dostal. Necítil som nič k nemu no mal som mu potrebu ten sladký bozk oplatiť. Čo to somnou robíš JungKook?

Dnes tu máme niečo kratšie ;)

Mafián Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang