🖇🖇🖇
Ja: Ako to že nemôžem odtiaľto odísť? Ja som si už tie letenky kúpil!JungKook: Počul si toho lekára mal si 4 promile.... nečuduj sa ,že ťa nechce ani domov pustiť.
Ja: Určite si ho niečim podplatil.
JungKook: Zas tak moc som neklesol... tečie to vôbec tá infúzia?
Ja: Um...Neviem asi už nie...možno je to upchaté
JungKook: skús mierne pohnúť s rukou
Ako povedal tak som spravil. Hneď v tom momente mi začala tá tekutina tiecť do žíl. Nebolo to nič príjemné.
JungKook: Mohol by som tu s tebou ten týždeň zostať Tae~
Ja: Vážne? Teda... keď sa ti chce.
JungKook: Tak by som sem asi nebral batoh s oblečením Tae.
Dal mi jemnú pusu na čelo na čo som sa hneď pousmial. Chcel som ho pobozkať ale nechcel som sa na neho viac a viac naviazať. Odlietam len kvôli Jungkookovi... ale vyzerá to tak že ten let musím presunúť...
Ja: Môžem ťa objať JungKook?
Trochu som sa posunul na okraj postele a stiahol som k sebe Jungkooka na postel tak aby ležal.
JungKook: Takéto veci sa ma nemusíš pýtať Tae
Ja: Prepáč~
Opatrne som si sadol na JungKooka a začal som ho hladkať po tvári. Až teraz som si uvedomil ,že som v nemocničnej košeli pod ktorou nič nemám. JungKook mi položil jeho ruky na stehná a začal s nimi smerovať vyššie.
Ja: J-Ju-JungKook-ah chcem byť s tebou l-len kamarát
Jeho ruky ma hrozne iritovali...
JungKook: Najlepší kamaráti si predsa pomáhajú Tae .... s každým problémom~
Vyhrnul mi košeľu a dal mi ruky na zadok ktorý hneď silno stlačil. Z úst mi vyšlo tiché zastonanie Jungkookového mena.
Ja: JungKook-ah v nemocnici nie~
JungKook: Ak si moj kamarát pomôžeš mi s mojím problémom~
Než som stihol nejako zareagovať už som bol pod Jungkookom a boli sme obidvaja nahý. Och bože tá jeho dokonalá postava ma raz zabije!!!
JungKook: Uvoľni Tae~
Tieto slová mi zašepkal a mne chrbtom ako by prebehol mráz. Priložil mi 2 prsty k ústam ktoré som začal hneď rôzne oblizovať a jemne hrýzť. Jungkookovi raz za čas z úst vyšiel tichý ston.
Prsty nasmeroval k môjmu zadočku a ja som sa zhlboka nadychol. Bez hocijaké upozornenie do mňa vnikol prstami a hneď s nimi začal rychlo pohybovať.
Trošičku viac som roztiahol nožičky a začal som bolestivo stonať. Úprimne? Bolelo to. Nevedel som sa uvoľniť.JungKook: Tae~ prosím uvoľni sa~
Nahol sa k môjmu pravému stehnu a začal ho dravo bozkávať. Hneď na to z mojich úst vyšli hlasné a slastné stony.
JungKook: Takže moj Tae je citlivý na stehnách~?
Ja: Ah~ Nie som tvoj Ju-JungKook-ah~!
Prirazil hlboko prstami do mňa a ja som sa krčovito prehol v chrbte. Tie jeho prsty mi natrhnú zadok!
Ja: J-JungKook-ah~~
Pousmial sa nad mojim zastoním a vybral to mňa prsty. JungKook si ma otočil na bruško a začal mi bozkávať zadoček.
Ja: JungKook~~ mhh~
JungKook: Priznaj sa ,že ma konečne miluješ~
Ja: Nikdy som-
JungKook: Ako myslíš mačička~
Silno ma pleskol do zadku na čo som hneď zaknučal. Pomaly do mňa vnikol svojim penisom a hneď potom začal pomaly prirážať. Mierne som otvoril ustočká a zaklonil hlavičku. Z úst mi vychádzali bolestivé no zároveň slastné stony. Nechty som zaryl do postele a JungKook ma jemne chytil za krk.
JungKook: Cítiš ho Tae?! Cítiš aký je veľký?!
Z Jungkooka sršala nesmierna dominancia čo ma stále viac a viac vzrušovalo.
Ja: Ahh~ Cítim ho JungKook-ah~!
JungKook po nejakej chvíli začal zrýchľovať a ja som hlasnejšie a hlasnejšie stonal. Mal som pocit ,že si každú chvíľu vykricim hlasivky.
Pohlad Jungkooka:
Tae bol hrozne moc úzky. Chcel som ho so svojimi prstami poriadne roztiahnuť ale nevedel som to vydržať. Všetko ma to hrozne moc vzrušovalo a ja som si už chcel konečne zasunúť. Jeho dokonalá úzka dierka bola pre moj penis doslova raj. Po čase som začal zrýchľovať a Tae začal hlasnejšie stonať čo ma ešte viac nabudilo. Prstami som vošiel do jeho vlasov a začal som ho za ne silno ťahať.
JungKook: Komu patríš Tae?!
Ja: Tebe Ju...JungKook-ah~~!!!
🖇🖇🖇
Muhuhehe.
Chcem sa vás spýtať či by ste mali záujem o vkook story texting xddd ale plz odpovedajte ._.
YOU ARE READING
Mafián
FanfictionJungKook jedného dňa unesie Taeho... no ešte predtým pozabíja jeho blízkych na rodinnej oslave. Taehyung k nemu začne cítiť nenávisť no po nejakom čase sa to zmení. Čím všetkým si musia prejsť aby ich už nikto nerozdelil? 🚧🚧🚧 Taehyung: Obyčajný c...