33.

392 15 0
                                    

V Londýne na hoteli:

Veci z kufra som si uložil do skrine ktorá bola pomaly väčšia ako kuchyňa ktorú tu mám. Zabudol som dodať ,že som v luxusnom hoteli. No nič. Zajtra by som mal nastúpiť na novú školu. A okrem toho mám spolubývajúcu. Chcela sa ubytovať ale neboli už voľne miesta. Tak som jej navrhol ,že by mohla byť somnou na izbe. Ona to len prijala. Volá sa Lisa a je to veľmi milá a priateľská osoba.

Ja: Lisa? Z akeho dôvodu si prišla do Londýna? Ja... chápem ,že je to osobná otázka... ale zaujíma ma to.

Lisa: V poriadku Tae... v poslednej dobe mám ťažké obdobie... a pohádala som sa s priateľkou-

Ja: Och moj bože! Konečne niekto ako ja!

Silno som ju objal a ona sa len roztomilo zasmiala.

Lisa: Tebe nevadí ,že som-

Ja: Nie. Som totiž bisexual

Lisa: To je roztomilé... máš priateľa?

Ja: No... um... práve kvôli tomu som odišiel... nedokázal som mu povedať ,že ho milujem.

Lisa: Preboha Tae... To mi je ľúto... môžem vedieť aj meno?

Ja: JungKook... volá sa JungKook.

S veľkým vydychnutím som povedal jeho meno a hlavou mi prebehlo pár príjemných spomienok na čo som sa len zatriasol.

Lisa: Moja priateľka sa volá Jennie~

Ja: To je pekné meno~

Lisa: Keď chceš môžeš mi o ňom porozprávať. Možno sa ti uľaví.

S lisou sa poznám nejakú tú chvíľu ale mám pocit,že ju poznám už od malička. Mám pocit ,že jej môžem povedať všetko a že jej môžem veriť.

Ja: JungKook-ah bol zo začiatku chladný zabijak... ako keby nemal city... no po čase sa priamo pred mojimi očami zmenil. Mal veľa stránok... každá sa mi páčila. Bol ako nejaká úžasná kniha ktorá nemá konca...

Lisa: Láska na prvý pohlad ,že?

Ja: Ako to vieš?

Pozrel som neveriacky na ňu.

Lisa: Mám to tak s Jennie... je to moja láska na prvý pohlad... hovor ďalej.

Ja: JungKook si ma vždy vedel obrániť... za každú cenu...Nedovolil nikomu aby mi čo i len skrivil vlások

Lisa: JungKook je snáď v ženskom prevedení ako Jennie~

Hneď na to sme sa začali smiať. Jennie musí byť určite úžasná! Chcel by som ju niekedy spoznať. Mohli by sa udobriť.

Lisa: Čo keby si ideme vypiť~? Dnes tu mám pár kamošov na hoteli~

Ja: Dobrý nápad~ tak ich zavolaj na našu izbu~
🖇🖇🖇

Zistil som ,že nájsť si nových kamošov nie je až také zlé~

Jack: Taeeeeee daj mi pusu~

Napil som sa sa z vodky a pribehol som za Jackom ktorému som daroval vášnivý ni zároveň zúfalý bozk na pery.

Lisa: Hrdličkyyyyyy

Na čo? Hrali sme fľašu... ale najrpv sme museli všetok alkohol vypiť. Ach moja pečeň. A ja som ju plánoval predať. No nič.

Ja: Potrebujem vzťah... som ako nejaká troska.

Jack: Hmmmm čo sa stalo?

Lisa: Opustil svojho princa~

Ja: To on ma využil... na skurvený sex!

Padol som na kolená s hysterickým plačom ktorý nikto z tých dvoch nedokázal utíšiť. Chýbaš mi Kookie...

V ďalšej časti sa objaví naša Jennie ;)

Mafián Where stories live. Discover now